antaako nainen nuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvo m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ollut aina sitä mieltä, että "perseennuolenta", niin työpaikalla pomojen, kuin privaattielämässä kenenkä tahansa perseen nuoleskelu on ällöttävää. -Vain mielistelijät ja kiipeilijät harrasrtavat perseennuolentaa.

ja mie en voi ymmärtää ollenkaan että joku haluaa nuolla pillua tai jonkun persettä?
aika ällö ajatus jos kunnolla ajattelee tätä hommaa eix vaa?

Ja mun mielestä jos mies nuolee sun pillua niin eikö se ole aika inhottavaa? kun siellä mies makaa sun jalkojenvälissä ja lässyttää? aika alentava olo tulee joskus yok!
mie en enää tykkää !

Alkuperäinen kirjoittaja hyi vittu sentään:
ja mie en voi ymmärtää ollenkaan että joku haluaa nuolla pillua tai jonkun persettä?
aika ällö ajatus jos kunnolla ajattelee tätä hommaa eix vaa?

Ja mun mielestä jos mies nuolee sun pillua niin eikö se ole aika inhottavaa? kun siellä mies makaa sun jalkojenvälissä ja lässyttää? aika alentava olo tulee joskus yok!
mie en enää tykkää !

Siis saako täällä persettä?

Göran kulta! -Ei tule persettä. -Yksi (Göran)kyllä kerran ilmasi haluavansa minulta sitä, mutta se päättyi täystyrmäykseen, johonka päättyivät myös hänen "rakkaudenosoituksensa".

Yrittäähän aina voi, mutta on syytä myös varautua tyrmäykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vako:
Göran kulta! -Ei tule persettä. -Yksi (Göran)kyllä kerran ilmasi haluavansa minulta sitä, mutta se päättyi täystyrmäykseen, johonka päättyivät myös hänen "rakkaudenosoituksensa".

Yrittäähän aina voi, mutta on syytä myös varautua tyrmäykseen.

Anna nyt edes vähäsen sitä karvaista persettäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Anu S.:
Hmm, miekään en kyl ihan ymmärrä tuota pyllyreiän nuolemista. Pesettekö reiän kunnolla ennen kuin ujutatte kielenne sontaluukkuun vai livotteko kokkareetkin?

kieltä sinne sontaluukkuun työnnetä, vaan vaan nuollaan sitä ulkopuolelta.
Tottakai alapää pestään.. ? Höh ?
Samaa kosketusherkkää aluetta se peppureijän ympärys on pimpsan kanssa, vain välilihakannas välissä.

Hmm, miekään en kyl ihan ymmärrä tuota pyllyreiän nuolemista. Pesettekö reiän kunnolla ennen kuin ujutatte kielenne sontaluukkuun vai livotteko kokkareetkin?

Hyi juuuuu.. ja ajattele jos se persoona vahingossa pierasee? ;D

Alkuperäinen kirjoittaja ///////:

Hyi juuuuu.. ja ajattele jos se persoona vahingossa pierasee? ;D

ei ne pese sitä reikää,mies tykkää haistaa ensin paskaa se on esileikkiä miehelle ;D
voih kuinka kiihottavaaa.................. huh huh ! yoks!

vain estoi. Kyll mua ainaki saa nuolla just sielt mist haluttaa ja mäki nuolen kaikkialt. Se on tosi kiihottavaa ku mies värähtelee sillä aikaa ku mä hyväilen ja nuolen takaluukkuu meen sisällekki jos mies antaa.

KYLLÄ KUN ON PYLLY PYSTYSSÄ SELKÄ NOTKOLLA JA VÄHÄN KUN LEVITTÄÄ ETTÄ ON KOKO VAKO LEVÄLLÄÄN JA VAKO PINKEENÄ SIELLÄ SITTEN KUN UKKO KIELELLÄÄN TOUHUAA JA SUUKOTTELEE JA NUOLEE LEIKKII KIELELLÄÄN KÄDET TISUISSA NI AVOT

se on tosiaan ku mies on kielimiehii ja samal viel hieroo nännei. Kuka sitä on sanomaan ett mies ei pysty tekee kaht asiaa yhtaikaa? Vaikk mä saa joka kert ja tykkään siint ett sisäll ollaan ja mennään ihan perill asti, ni suulla tuotettu orgasmi on ihan erilaine.