V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:käsittääkseni vaativat takaajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ei minunkaan mielestäni anna, anttila ei ainakaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ei minunkaan mielestäni anna, anttila ei ainakaan
Tässä on sellanen porsaanreikä, että jos olet jo asiakas, ja luottotiedot menevät jostain muusta syystä, niin eivät tarkistele niitä enää uudelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö;29539041:ja höpö höpö, luuletko ettei jokaisella luotolle myyvällä ole omaa rekisteriä.
DNA ei myynyt minulle osamaksulla luuria ja liittymää kun joksus heidän kauttaan meni nuo luottotiedot. No kesti vuorokauden heidän oma rekisteri ajaa minunnimestä sitten ostotilanteessa puhtaaksi ja sitten olisin saanut sen luurin mutta siinävaiheessa minä jo haistettelinkin etten tarvi kun omaa mustaa listaapitävät joten pitäkööt minä en tarvi jatkossakaan heiltä ja sain toisen operaattorin kauttaheti niin luurin kuin liittymän.
Huvittavinta että tästä minun luottojen menetyksestä oli ollut jo sen likemmä 10v kun ne on olleet jo puhtaat![]()