Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Tuli tänään Ilmariselta papereita, joissa kävi ilmi että jos nyt jäisin eläkkeelle olisi mun eläke huimat 102 euroa kuussa -verot.
Että jospa sitä tienais vielä vähän lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja muru:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Tuli tänään Ilmariselta papereita, joissa kävi ilmi että jos nyt jäisin eläkkeelle olisi mun eläke huimat 102 euroa kuussa -verot.
Että jospa sitä tienais vielä vähän lisää.
no, eipä se ihan noin mene. oon eläkkeellä (reilu 30v) ja saan reilut 1200e/kk...
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Mä olen tehnyt töitä jo aikas kauan, mutta ei sitä kerry vasta kuin 23 ikävuoden jälkeen. Joten mä olen ansainnut eläkettä vasta pikkasen vajaa 7 vuotta. Ja siitkäin suurimman osan ajasta ollut ä-lomalla ja kotihoidontuella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muru:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Mä olen tehnyt töitä jo aikas kauan, mutta ei sitä kerry vasta kuin 23 ikävuoden jälkeen. Joten mä olen ansainnut eläkettä vasta pikkasen vajaa 7 vuotta. Ja siitkäin suurimman osan ajasta ollut ä-lomalla ja kotihoidontuella![]()
kyl nykyisin, oliko se v 2003 tai 2004 jälkeen on myös ä-loma ja kotihoidontuki kerryttäneet eläkettä.