Anoppi suuttui eilen sanomisistani - voiko tällaisesta edes suuttua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sara"

Vieras
Olimme appivanhempien luona kyläilemässä ja katselimme siellä Tanssii Tähtien kanssa. Olen itse tanssija ja opetan myös lattareita itse. Anoppi ihasteli yhden tanssijan liikehdintää ja totesin hänelle, että niinpä, tanssijan vartalolla tehdään ihmeitä. Sitten jossain kohdassa sanoin, kun pari tanssi valssia, että pidän itse kyllä enemmän lattareista, joita tanssiessa naisen vartalo pääsee oikeuksiinsa - tässä kohdassa anoppi kivahti; "ainako sinun pitää sitä kroppaasi korostaa, on maailmassa muitakin tärkeitä asioita!"

En korosta kroppaani, mutta olen tanssijalle ominaisen kiinteä, hoikka ja notkea. Anoppi taas on ylipainoinen, tasapaksu ja lattapyllyinen nainen. Uumaa hänellä ei ole, pikemminkin muistuttaa pystyyn nostettua joulupossua :) Onko se sitten niin että jos omaa hyvän vartalon (jonka eteen on ikänsä urheillut!) niin sitä ei saa missään nimessä tuoda esille ?! Pitäisikö olla hiljaa ja peittää itsensä johonkin marimekon raitatelttaan...?

No ymmärrän kyllä anoppiasi, tuollaiset kommentit kuulostaa piilovittuilulta vaikka et niitä sellaiseksi ole tarkoittanut. Itse olen kanssa ylipainoinen ja jos joku hoikka tanssija minulle oikein korostaisi kuinka on nätit kropat tanssijoilla (mitä en kyllä kiistä), niin tuntuisi se siltä, että sanoja haluaisi nimenomaan piikitellä kuinka minulla ei ole hyvä kroppa ja hänellä itsellään on.

Eli käytännössä hoikan ei sovi ylipainoisten seurassa ainakaan puhua omasta kropastaan, etenkään jos kukaan muukaan ei ole omastaan puhunut!

Jos joka välissä jaksat jotain kroppaa ja vartaloa hokea, niin kyllähän siinä hermostuu. Toisekseen mitä kaikkea tulit kertoneeksi sanattomasti ilmeilläsi ja eleilläsi. Minun anoppini sanoo, ettei mitään pahaa sanaa ole sanonut, mutta elekieli, jota ei ehkä itse tule edes noteeranneeksi, kertoo paljonkin...

[QUOTE="Sara";24978806]Pitäisikö olla hiljaa ja peittää itsensä johonkin marimekon raitatelttaan...?[/QUOTE]

Pukeudu miten haluat, mutta suosittelisin tekstisi ja sanomiesi perusteella kyllä olemaan hiljaa... :D

[QUOTE="Sara";24978806]Olimme appivanhempien luona kyläilemässä ja katselimme siellä Tanssii Tähtien kanssa. Olen itse tanssija ja opetan myös lattareita itse. Anoppi ihasteli yhden tanssijan liikehdintää ja totesin hänelle, että niinpä, tanssijan vartalolla tehdään ihmeitä. Sitten jossain kohdassa sanoin, kun pari tanssi valssia, että pidän itse kyllä enemmän lattareista, joita tanssiessa naisen vartalo pääsee oikeuksiinsa - tässä kohdassa anoppi kivahti; "ainako sinun pitää sitä kroppaasi korostaa, on maailmassa muitakin tärkeitä asioita!"

En korosta kroppaani, mutta olen tanssijalle ominaisen kiinteä, hoikka ja notkea. Anoppi taas on ylipainoinen, tasapaksu ja lattapyllyinen nainen. Uumaa hänellä ei ole, pikemminkin muistuttaa pystyyn nostettua joulupossua :) Onko se sitten niin että jos omaa hyvän vartalon (jonka eteen on ikänsä urheillut!) niin sitä ei saa missään nimessä tuoda esille ?! Pitäisikö olla hiljaa ja peittää itsensä johonkin marimekon raitatelttaan...?[/QUOTE]

Tuosta kun ottaa vittuilun pois, niin ei jää kuin suu auki!

Kyllä ap varmaan vielä opit- ja toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin - että omaa kiinteää ja hoikkaa kroppaa ei todellakaan tarvitse verbaalisesti kovin mainostaa tehdäkseen pöljän ja omahyväisen vaikutelman, jopa muihinkin ihmisiiin kuin anoppiin. Jos olet mielestäsi onnistunut, niin sittenhän olet. Toivottavasti saat jostain muustakin itsetunnon pönkkiä, että opit suhteuttamaan sanomisiasi ympäristöön. Vaikka suunniteltuahan tuo sinulta oli... jotenkin se täytyy joka hetkessä tuoda esille, kuinka nätti mää nyt tässä olenkaan ;D. Huvittavaa ja pientä. Kasva.

[QUOTE="Sara";24978863]Öh.. olisiko minun pitänyt olla hiljaa vaikka kaikki muut kommentoivat? Miten minun kommenttini (tanssijana) häiritsevät enemmän kuin muiden..? Hmm.. en oikein ymmärrä "logiikkaasi".[/QUOTE]

Muistit varmaan joka kommentissasi korostaa tuota, että olet tanssija :laugh:

[QUOTE="Sara";24978863]Öh.. olisiko minun pitänyt olla hiljaa vaikka kaikki muut kommentoivat? Miten minun kommenttini (tanssijana) häiritsevät enemmän kuin muiden..? Hmm.. en oikein ymmärrä "logiikkaasi".[/QUOTE]

Et kertonut, että muut kommentoivat mitään, paitsi anoppisi. Jos puhut yhtä ikävään sävyyn kuin kirjoitat, en ihmettele, että ihmiset ympärilläsi loukkaantuvat.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja olitpa törkeä;24978862:
Tuosta kun ottaa vittuilun pois, niin ei jää kuin suu auki!

Kertoisitko minulle miten sinä teet tuosta v*ttuilua? Minä en sitä näe enkä myöskään ilkeämielisesti kommenttiani sanonut.

Kyllä ap varmaan vielä opit- ja toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin - että omaa kiinteää ja hoikkaa kroppaa ei todellakaan tarvitse verbaalisesti kovin mainostaa tehdäkseen pöljän ja omahyväisen vaikutelman, jopa muihinkin ihmisiiin kuin anoppiin. Jos olet mielestäsi onnistunut, niin sittenhän olet. Toivottavasti saat jostain muustakin itsetunnon pönkkiä, että opit suhteuttamaan sanomisiasi ympäristöön. Vaikka suunniteltuahan tuo sinulta oli... jotenkin se täytyy joka hetkessä tuoda esille, kuinka nätti mää nyt tässä olenkaan ;D. Huvittavaa ja pientä. Kasva.

:o Muita tanssijoitahan minä siinä kehuin, en itseäni.

No tuskin anoppi edes varsinaisesti suuttui; kunhan väsähti, kun joutuu omahyväisen ja ikävystyttävän neidin pälätystä kuuntelemaan omassa iltarauhassaan.... Ymmärrän anoppia.

[QUOTE="Sara";24978890]Kertoisitko minulle miten sinä teet tuosta v*ttuilua? Minä en sitä näe enkä myöskään ilkeämielisesti kommenttiani sanonut.[/QUOTE]

En mäkään nähny ettei sen puoleen.. Mäki voisin sanoo noin et tykkään lattareista ku naisen kroppa pääsee siinä oikeuksiin, vaikka mun kroppa on hyyyyyyyvin kaukana tanssijan kropasta..

[QUOTE="Sara";24978901]:o Muita tanssijoitahan minä siinä kehuin, en itseäni.[/QUOTE]

ei kannata välittää.. täälä ihmiset löytää kaikki sun luonteenpiirteet kirjoitetusta tekstistä.. Nää on siitä aika eteviä täälä:D :whistle:

Nykyään näitä "tanssijoita" riittää. Tanssimiseen kun ei riitä paljaspinta ja treenattu vartalo. Pitäs vähän osatakin. Oikeat tanssijat pääsee nelikymppisinä eläkkeelle baletista/oopperasta. Ei nämä itsensä tyrkyttäjät pimpot.

[QUOTE="Sara";24978919]"Ihmiset ympärilläsi loukkaantuvat" - kukaan muu ei "loukkaantunut" kuin anoppi. Eikä hänkään oikeasti loukkaantunut vaan suuttui - jos halutaan puhua tunteista niiden oikeilla nimillä.[/QUOTE]

"En korosta kroppaani, mutta olen tanssijalle ominaisen kiinteä, hoikka ja notkea. Anoppi taas on ylipainoinen, tasapaksu ja lattapyllyinen nainen. Uumaa hänellä ei ole, pikemminkin muistuttaa pystyyn nostettua joulupossua"

Kuvailet anoppiasi ikävään sävyyn, oletko varma, ettei asenteesi paista läpi puhuessasi hänelle? Suuttumuksen takan on usein loukkaantuminen.

[QUOTE="Sara";24978876]Vanha - 60vee :)[/QUOTE]

Ja vielä lisää vittuilet :( eikö vanhempasi opettanu sinulle mitään tapoja :O
Vanhemmalle ihmiselle ei mennä päätä aukomaan.

Yhteistyössä