S
"Sara"
Vieras
Olimme appivanhempien luona kyläilemässä ja katselimme siellä Tanssii Tähtien kanssa. Olen itse tanssija ja opetan myös lattareita itse. Anoppi ihasteli yhden tanssijan liikehdintää ja totesin hänelle, että niinpä, tanssijan vartalolla tehdään ihmeitä. Sitten jossain kohdassa sanoin, kun pari tanssi valssia, että pidän itse kyllä enemmän lattareista, joita tanssiessa naisen vartalo pääsee oikeuksiinsa - tässä kohdassa anoppi kivahti; "ainako sinun pitää sitä kroppaasi korostaa, on maailmassa muitakin tärkeitä asioita!"
En korosta kroppaani, mutta olen tanssijalle ominaisen kiinteä, hoikka ja notkea. Anoppi taas on ylipainoinen, tasapaksu ja lattapyllyinen nainen. Uumaa hänellä ei ole, pikemminkin muistuttaa pystyyn nostettua joulupossua
Onko se sitten niin että jos omaa hyvän vartalon (jonka eteen on ikänsä urheillut!) niin sitä ei saa missään nimessä tuoda esille ?! Pitäisikö olla hiljaa ja peittää itsensä johonkin marimekon raitatelttaan...?
En korosta kroppaani, mutta olen tanssijalle ominaisen kiinteä, hoikka ja notkea. Anoppi taas on ylipainoinen, tasapaksu ja lattapyllyinen nainen. Uumaa hänellä ei ole, pikemminkin muistuttaa pystyyn nostettua joulupossua