M
minä
Vieras
Jotenkin tän sille kostan kun vaan keksisin että miten, sen verran tuli paha mieli ja ei kiva pidätellä itkua lapsensa syntymäpäivillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No olipas anopilla otsaa! |O Ei varmaan sankaristakaan tuntunut kivalta, että mummu haukkuu hänen syntymäpäiväkakkuaan. (vai minkä ikäinen sankari oli? ymmärsikö anopin puheet?) Kaikkee ei oo pakko ottaa ja jos ottaa eikä tykkääkään, ei siitä tarvitse meteliä nostaa. :kieh:
3v. täytti, katteli silmät pyöreenä siinä mutta ei sanonu mitään. Poika kyllä sano että on hyvää sen mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:onpa sulla esittelykelvoton anoppi. :|
Alkuperäinen kirjoittaja piruilija:mielestä just sellanen kakku on paras jossa on karkkia päällä. Muulla ei niin väliä.
Seuraavan kerran, kun menette anopille jonkun jutun takia,esim. nimipäivä, joulu tms. niin tee just prikulleen samanlainen kakku tuliaisiksi ja sano muina miehinä, että toin tämmösen, kun lapsi niin tykkää tästä. Ja oleppas hyvä ja onnea!!!
Alkuperäinen kirjoittaja piruilija:mielestä just sellanen kakku on paras jossa on karkkia päällä. Muulla ei niin väliä.
Seuraavan kerran, kun menette anopille jonkun jutun takia,esim. nimipäivä, joulu tms. niin tee just prikulleen samanlainen kakku tuliaisiksi ja sano muina miehinä, että toin tämmösen, kun lapsi niin tykkää tästä. Ja oleppas hyvä ja onnea!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ääliö on sunkin anoppi, täälläkkin sanoa paukuttaa mitä mieli tekee ärsyttävä!
Mäkin olen päättänyt että kun se ei kunnioita mua ni en mäkään enää sitä!
Tähän asti oon hillinny itteni ja vatvonu mielessäni pitkän aikaa sanomisia ja tekemisiä mutta NYT päätin että annan tulla takasi.
V.ttu kaikkee tarvi sanoa paukutella mitä mieleen tulee, voi niellä sanansa - en mäkään sano vaikka ajattelisinkin (sen verran käytöstapoja kuiteskii)
Hyvä että edes sanoit jotain, mä aikoinaan ällistyin niin anopin töksäyttelyistä etten osannu sanoa takasi. Nyt olen joka tapaamisella jo valmiiksi piikit pystyssä että koska se sivaltaa jotain...osaan siis varautua.
Miehes toimi ihanteellisesti, muista kiittää!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tein tytölle synttärikakun ja ihan perus sellaisen, siis valmis pohjilla ja höystettä väliin, kermavaahdot päälle ja nameja. En ole ikinä mikään kakun tekijä ollu niin ei mun taidoilla mitään prinsessa kakkua saada aikaseks.
Anoppi tokasee että onpas imelää ja kuivakasta, Ja mikset tehny sellasta tyttöaiheista. Mies sitten sanoo äidilleen että ei tää kyllä kuivaa ole ja kakku yleensä on makeeta. Anoppi sitten että maistuis lapsellekin paremmin jos olis tehny semmosen värikkään, että ei näitä kermavaahtokakkuaja enään juuri kukaan tee! Mutta minä teen tokasin.
Oli hiljasta kahvipöydässä.
Vittu olis ollu ottamatta!