Anoppi sitten ihan pokalla haukku mun tekemän kakun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
No olipas anopilla otsaa! |O Ei varmaan sankaristakaan tuntunut kivalta, että mummu haukkuu hänen syntymäpäiväkakkuaan. (vai minkä ikäinen sankari oli? ymmärsikö anopin puheet?) Kaikkee ei oo pakko ottaa ja jos ottaa eikä tykkääkään, ei siitä tarvitse meteliä nostaa. :kieh:

3v. täytti, katteli silmät pyöreenä siinä mutta ei sanonu mitään. Poika kyllä sano että on hyvää sen mielestä.

No kyllä tuon ikäinen on varmaan jo mielensä saattanut anopin puheista pahoittaa, vaikkei mitään sanonutkaan. Se synttärikakku kun voi olla yllättävänkin tärkeä juttu, oli se sit millainen tahansa. Luultavasti äidin tekemä on aina paras. Meillä ainakin.

No jo on osunut "täydellinnen" leipoja syömään kakkua pöydän toiselle puolelle |O Kaikenlaisia ihmisiä sitä kommentteineen täällä maan päällä vaeltaa, aikuisen luulis jo osaavan kyllä hiukan miettiä!!! :o Minä pidän kermavaahtokakuista ja välillä laitan vaniljakiisseliä, kun taa siitä mies tykkää enemmän :p mutta siis peruskakku on hyvää ja itsekin käytän ap:n mainitsemia lasten pilttejä makeuttamassa kakkuja :whistle: ja sit hedelmää ja karamelliä =)

Onneksi olkoon vain päivänsankarille :flower: ja toivottavasti anoppis oppii vielä joskus puhumaan... tai olemaan syömättä :laugh:

Seuraavalla kerralla kannattaa tuumata, että juhlissa on sit omat eväät :laugh:

todella kiva anoppi...mutta sun miehes toimi hienosti, muista kehua häntä. ja hyvä, että sait pöydän hiljaiseksi, niin sitä pitää. ei varmaan toiste anoppi arvostele. kiva, että sulla on hyvä itsetunto.

mielestä just sellanen kakku on paras jossa on karkkia päällä. Muulla ei niin väliä.
Seuraavan kerran, kun menette anopille jonkun jutun takia,esim. nimipäivä, joulu tms. niin tee just prikulleen samanlainen kakku tuliaisiksi ja sano muina miehinä, että toin tämmösen, kun lapsi niin tykkää tästä. Ja oleppas hyvä ja onnea!!!

Alkuperäinen kirjoittaja piruilija:
mielestä just sellanen kakku on paras jossa on karkkia päällä. Muulla ei niin väliä.
Seuraavan kerran, kun menette anopille jonkun jutun takia,esim. nimipäivä, joulu tms. niin tee just prikulleen samanlainen kakku tuliaisiksi ja sano muina miehinä, että toin tämmösen, kun lapsi niin tykkää tästä. Ja oleppas hyvä ja onnea!!!

Mietin ite ihan samaa äsken, ja taidan sen tehäkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja piruilija:

Toi on iha totta että lapset eivät ole niin tarkkoja. Kunha on hyvää. Itse muistan oman 30v kakkuni jonka sisko teki 3v tyttärensä kanssa. Päällä kermaa ja karkkia tytön toiveesta. Siihen piti tulla karkeilla 30 päälle, mutta pikkuapulaisen myötä tulos oli varsin mielenkiintoinen ja niin hellyttävä. Ei ois tullu mieleenkään arvostella toisen luomusta vaikkei se konditoria tasoa ollutkaan. Pääasia ajatus ja se että maistui hyvälle.

Kylläpäs on outoa käytöstä... Tosin itse olen saanut omalta anopiltani kuulla olevani rahanahne ja hankkiutuneeni raskaaksi saadakseni miehen naimisiin ym. ym. Ja siis oikeasti olen ihan ok, mukava ihminen ja ollut mukava anopillenikin, hyvätuloinen ja ahkera ja raskaaksikin tulin yhteisestä sopimuksesta ja vasta häiden jälkeen ;). Että tuo kakkujuttu on siihen nähden pientä, mutta oikeasti ymmärrän siis ap:n pahan mielen täysin. Itse en mistään kakuista välitä, mutta jos valita pitää, niin raikas kermakakku juuri jollain pilteillä tms. täytettynä on ihan jees :).

Olen tehnyt muutaman kakun juurikin noille valmispohjille ja myös muutaman tortun ja täytyy kyllä sen verran sanoa, että eihän ne samalle maistu, kun omatekemä, mutta ei ne minun mielestä järkylle maistu, kun osaa hiukan "säveltää" siinä maustamisessa :p

Höh, olipas tyhmästi tokaistu anopilta, todella tyhmästi.
Jos ei pidä toisen tekemästä ja tarjoamasta tuotteesta niin sitä voi vaan pitää suunsa kiinni ja olla ottamatta lisää tai ensi kerralla jättää väliin. Ei pitäisi olla mitään tarvetta saada kakuntekijälle pahaa mieltä.

Olipas outoa käytöstä.. Jotenkin tosi tökeröä. Eihän sitä ruokapöydän ruokia saa haukkua. Jos ei tykkää niin jättää ottamatta tai vaikka lautasen reunalle, mutta ei sitä nyt haukkua aleta..

Miten tästä tuli heti sellainen wanha mykkäkomedia mieleen... sellainen missä katsojat nauraa hullun lailla kun kaveri saa kermakakun naamaan. Olisin saattanut harkita, ja sillä kertaa minuakin olisi naurattanut :laugh:

Ääliö on sunkin anoppi, täälläkkin sanoa paukuttaa mitä mieli tekee ärsyttävä!
Mäkin olen päättänyt että kun se ei kunnioita mua ni en mäkään enää sitä!
Tähän asti oon hillinny itteni ja vatvonu mielessäni pitkän aikaa sanomisia ja tekemisiä mutta NYT päätin että annan tulla takasi.

V.ttu kaikkee tarvi sanoa paukutella mitä mieleen tulee, voi niellä sanansa - en mäkään sano vaikka ajattelisinkin (sen verran käytöstapoja kuiteskii)

Hyvä että edes sanoit jotain, mä aikoinaan ällistyin niin anopin töksäyttelyistä etten osannu sanoa takasi. Nyt olen joka tapaamisella jo valmiiksi piikit pystyssä että koska se sivaltaa jotain...osaan siis varautua.

Miehes toimi ihanteellisesti, muista kiittää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ääliö on sunkin anoppi, täälläkkin sanoa paukuttaa mitä mieli tekee ärsyttävä!
Mäkin olen päättänyt että kun se ei kunnioita mua ni en mäkään enää sitä!
Tähän asti oon hillinny itteni ja vatvonu mielessäni pitkän aikaa sanomisia ja tekemisiä mutta NYT päätin että annan tulla takasi.

V.ttu kaikkee tarvi sanoa paukutella mitä mieleen tulee, voi niellä sanansa - en mäkään sano vaikka ajattelisinkin (sen verran käytöstapoja kuiteskii)

Hyvä että edes sanoit jotain, mä aikoinaan ällistyin niin anopin töksäyttelyistä etten osannu sanoa takasi. Nyt olen joka tapaamisella jo valmiiksi piikit pystyssä että koska se sivaltaa jotain...osaan siis varautua.

Miehes toimi ihanteellisesti, muista kiittää!

Niin, se vielä että meillä tuo eukko muuttu sen jälkeen kun mentiin naimisiin ja saatiin lapsi!

Voi älykääpiöä, mikä anoppi! Vaikka olisit kuramöllöä tarjonnut kakun tilalla niin ei aikuisen ihmisen pitäisi sitä alkaa arvostelemaan! On sitten ottamatta jos ei kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tein tytölle synttärikakun ja ihan perus sellaisen, siis valmis pohjilla ja höystettä väliin, kermavaahdot päälle ja nameja. En ole ikinä mikään kakun tekijä ollu niin ei mun taidoilla mitään prinsessa kakkua saada aikaseks.

Anoppi tokasee että onpas imelää ja kuivakasta, Ja mikset tehny sellasta tyttöaiheista. Mies sitten sanoo äidilleen että ei tää kyllä kuivaa ole ja kakku yleensä on makeeta. Anoppi sitten että maistuis lapsellekin paremmin jos olis tehny semmosen värikkään, että ei näitä kermavaahtokakkuaja enään juuri kukaan tee! Mutta minä teen tokasin.

Oli hiljasta kahvipöydässä.

Vittu olis ollu ottamatta!

Tosi törkee sun anoppi!!!

Yhteistyössä