Anoppi sitten ihan pokalla haukku mun tekemän kakun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Tein tytölle synttärikakun ja ihan perus sellaisen, siis valmis pohjilla ja höystettä väliin, kermavaahdot päälle ja nameja. En ole ikinä mikään kakun tekijä ollu niin ei mun taidoilla mitään prinsessa kakkua saada aikaseks.

Anoppi tokasee että onpas imelää ja kuivakasta, Ja mikset tehny sellasta tyttöaiheista. Mies sitten sanoo äidilleen että ei tää kyllä kuivaa ole ja kakku yleensä on makeeta. Anoppi sitten että maistuis lapsellekin paremmin jos olis tehny semmosen värikkään, että ei näitä kermavaahtokakkuaja enään juuri kukaan tee! Mutta minä teen tokasin.

Oli hiljasta kahvipöydässä.

Vittu olis ollu ottamatta!

no olis tosiaan ollu ottamatta. Typerä anoppi. Mitä v*tun väliä minkämoinen kakku on?!? Ja miten niin ei kukaan tee kermavaahtokakkua? Minä ainakin teen, ne on parhaita :p.

Ja sitäpaitti meillä tehdään aina kermakakku ja ihan lasten toivomuksesta kun tykätään kermakakusta ja lapsen synttäreillä siinä on useimmiten karkkeja koristeena :D

No siis millasia kakkuja sit ihmiset tekee? Mä kyl teen pohjan aina ite mut siis ihan kermavaahtoa laitan päälle, hilloa väliin ja koristetta sitte nameja, hedelmiä tms.

Anoppi on sitten katsonut sen Velipuolikuu-sketsin. "Kukkia pöytään, pulla täyttää vuoden!"

Yksi mies harmitteli sitä, että hän kuuroutui vasta sitten kun anoppi oli jo kuollut.

Niin paljon otti aivoon että kävi mielessä et ruimasen sen akan takaovesta pihalle mutta piti hillitä sen verran itteensä kun lapset siinä syömässä sitä mun kuivaa, rumaa ja imelää kakkua!

Mä tykkään "kikkailla" kakuilla ja nähdä vaivaa tekemiseen ja tykkään vaihdella täytteitä/päällisiä ja tehdä jos jonkin mallista kakkua. Mutta en mä nokka vartta pitkin kattele jos joku ei ole kakuntekijä ja tekee omanlaisensa kakun. Mun mielestä kermakakut on ihan yhtä hyvii kun mikä muukin kakkusydeemi. Ja mun mielestä toi sun anoppis vois omata jonkin sorttisia käytöstapoja ja vaikka pitää suunsa kiinni jos ei kakku miellytä.

No olipas anopilla otsaa! |O Ei varmaan sankaristakaan tuntunut kivalta, että mummu haukkuu hänen syntymäpäiväkakkuaan. (vai minkä ikäinen sankari oli? ymmärsikö anopin puheet?) Kaikkee ei oo pakko ottaa ja jos ottaa eikä tykkääkään, ei siitä tarvitse meteliä nostaa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
No olipas anopilla otsaa! |O Ei varmaan sankaristakaan tuntunut kivalta, että mummu haukkuu hänen syntymäpäiväkakkuaan. (vai minkä ikäinen sankari oli? ymmärsikö anopin puheet?) Kaikkee ei oo pakko ottaa ja jos ottaa eikä tykkääkään, ei siitä tarvitse meteliä nostaa. :kieh:

3v. täytti, katteli silmät pyöreenä siinä mutta ei sanonu mitään. Poika kyllä sano että on hyvää sen mielestä.

Yhteistyössä