anoppi sanoi poikaa lihavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vapina

Vieras
mun anoppi sanoi, että näkyy, että meillä syödään hyvää ja herkkuja ku poika on lihonnu noin paljon.
poika 4.v siis 104cm ja 17kg.
menin jotenkin ihan paniikkiin, ja sössötin jotain et ei me tarkoituksella syötetä.
nyt harmittaa etten käskenyt anoppia suksimaan vittuun.

Meillä samat mitat ja puol vuotta nuorempi poika. Rotevahan tuo on niinku isänsäkin,ei mikää siro mut ei kyl lihavakaa missään nimessä.
Älä sinä panikoi,kaikki on ihan normaalisti :hug: Jos vielä anoppi purnaa nii anna ne sukset kätee :D

ku mun anopin mielestä törkeintä tässä maailmassa on lihottaa lapset.
tiedän, et se on pimee, mut tuli paha mieli. kiva kuulla, että muilla saman kokoisia lapsia.
en ole itse edes ajatellut, että poikani olis mitenkää iso, vaan vahva rakenteinen ja kova liikkumaan.

Vissiin katsojan silmässä se lihavuus... meillä tyttö 4v. neuvolassa 102cm ja 18.5kg ja th sanoi että tyttö on liian lihava. Ettei paino saa nousta enää yhtään. En tosin tullut kysyneeksi että missä ajassa se paino ei saa nousta. Käy vielä kuin mustalaisen hevoselle että kun oppi oleen syömättä niin kuolla kupsahti.

Minusta th oli törkeä! Lapselle itselleen selosti että "et saa enää syödä pullaa etkä karkkia/keksiä" ja sitten mulle "kannattaisi teilläkin vaihtaa tuotteet rasvattomiin kun näkyy tuota ylipaino-ongelmaa olevan". Juu, minä olen lihava, mutta mies laiha. Eikä th edes kysynyt mitä tuotteita käytetään... oletti vain että lapset vetää herkkuja kun äiti on lihava:(

toihan on ihan normaali paino. meillä esikoinen (tyttö) oli 3,5v 99cm ja 17kg ja tää kuopus (tyttö) oli 1v7kk ikäisenä 88,5cm mutta painoa oli 15kg. eikä kumpaakaan ole kukaan sanonut lihavaksi

meillä 112cm ja 19kg poika 5v, eli todella hoikka, ei toi teidän muksu nyt kovin isolle numeroissa vaikuta...
Eiköhän sen huomaa käytännönasioissa kun painoo liikaa, tulee kömpelyyttä ja normaalit lastenvaatteet ei mahdu päälle. Jos syö normaalisti eikä herkuttele jokapäivä jne.

toihan on ihan normaali paino. meillä esikoinen (tyttö) oli 3,5v 99cm ja 17kg ja tää kuopus (tyttö) oli 1v7kk ikäisenä 88,5cm mutta painoa oli 15kg. eikä kumpaakaan ole kukaan sanonut lihavaksi

taas tuli sulkujen tilalle noi naamat. ei ollut tarkoitus

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vissiin katsojan silmässä se lihavuus... meillä tyttö 4v. neuvolassa 102cm ja 18.5kg ja th sanoi että tyttö on liian lihava. Ettei paino saa nousta enää yhtään. En tosin tullut kysyneeksi että missä ajassa se paino ei saa nousta. Käy vielä kuin mustalaisen hevoselle että kun oppi oleen syömättä niin kuolla kupsahti.

Minusta th oli törkeä! Lapselle itselleen selosti että "et saa enää syödä pullaa etkä karkkia/keksiä" ja sitten mulle "kannattaisi teilläkin vaihtaa tuotteet rasvattomiin kun näkyy tuota ylipaino-ongelmaa olevan". Juu, minä olen lihava, mutta mies laiha. Eikä th edes kysynyt mitä tuotteita käytetään... oletti vain että lapset vetää herkkuja kun äiti on lihava:(

tää on niiiiin yleistä!!!!mutta mä oon niin ilkee että annan takas!!

Yhteistyössä