Anoppi on ylikiltti ja mä kuulemma "vaikea"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anoppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anoppi

Vieras
:-O

eli siis anoppi ei koskaan suutu tai ilmaise negatiivista mielipidettä mistään. siis kaikki on "jeejee ihan kiva". ihan mikä tahansa asia. mistään hänellä ei ole vahvaa mielipidettä. kaikki on vaan suloista tai ihanaa tms.. mieheni ei ole koskaan kuullut vanhempiensa riitelevän. esimerkiksi jos joku rasvainen juntti kertoo kaksimielisen vitsin, joka ei varmasti oikeasti naurata anoppia, niin anopilla on sellainen "tekonauru", jonka hän nauraa ihan kaikille asioille.

tämä samainen anoppi sitten on aina paniikissa, että minä olen vihainen hänelle. jos esimerkiksi olen vähän hiljaisempi niin anoppi aina tulee kysymään, eihän hän ole suututtanut minua :-O! siis hän, joka ei KOSKAAN sano mitään ikävää tai poikkipuolista sanaa eikä edes mielipidettä (ellei se mielipide ole joku "ihanaa, suloista"-tyylinen).

anoppi myös on kauhuissaan kun joskus harvoin kuulee minun ja miehen olevan hieman riidoissa.

minusta EI ole normaalia että mitään ei voi sanoa, on koko ajan ylivarovainen ja ylimiellyttäjä. Minun käytöstä hän tuntuu välillä ihmettelevän ja "säikähtää" kun ilmaisen mielipiteeni selkeästi (en siis koskaan asiattomasti, mutta sanon rehellisesti mielipiteeni). pitäisikö minun ruveta enemmän varomaan sanomisiani? mies sanoi että anoppi saattaa ajatella mun olevan vaikea luonne. Vaikka olen siis ihan normaali, anoppi itse vaan on ylikiltti.

anoppi mm. antaa miehensä puhua lapsensa (tytär) ulkomuodosta ikävästi, esim. appi saattaa moittia tyttärensä isoa takamusta. anoppi vaan hymyilee kiltisti pöydässä ja yrittää vaivautuneena vaihtaa puheenaihetta, aaaargh!

Hei,

Ymmärrään sinua. En nyt vain osaa vastata mitään älyllistä ja perusteltua, mutta et voi olla aivan hakotiellä pohdinnoissasi. Minullakin on ollutt samankaltiasia kokemuksia.

Mut nyt vain :

Öit!

Yhteistyössä