Anoppi oli syöttäny 1v:lle grillitassuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -a-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Joo";24165098]Kiva, että näillä ihmisillä on lapsia kotona ottamassa mallia äiteestä.[/QUOTE]

Hihihih,ainakaan ne ei joudu syömään mitään halpaa jännemuussia ;D ;D ;D

[QUOTE="vieras";24165264]Hihihih,ainakaan ne ei joudu syömään mitään halpaa jännemuussia ;D ;D ;D[/QUOTE]

ei välttämättä joudu nekään jotka joskus mummolassa saa grillitassua.

HOHOHOHOHO

[QUOTE="huhhuh";24165086]Alkaa mennä kyllä jo ihan eskari-ikäisten jutuiksi nää kommentit.[/QUOTE]

Ei meillä eskarilainen ainakaan kerro mitään kusi- ja paskajuttuja :O Miten sä oikein oot kasvattanu sun lapset? Sen siitä saa kun syö grillitassua :/

[QUOTE="vieras";24165313]Ei meillä eskarilainen ainakaan kerro mitään kusi- ja paskajuttuja :O Miten sä oikein oot kasvattanu sun lapset? Sen siitä saa kun syö grillitassua :/[/QUOTE]

No kyllä täällä ihan grillitassujen himovastustajat käyttää tätä pissapierukakka- nälvimistä. Hohhoijjaa. Jos jonkun suusta kuulee lauseen "grillitassut, yök kakkaa"- niin tod.näk. eskarilaisen suusta kuin aikuisen ihmisen. Paitti palstalla! Tosin, useimmat lapset rakastaa grillitassuja, että kai ne ne äidit sitten on kun sanoo eskarilaisilleen ettei me mitään pierupihvejä osteta.

[QUOTE="vieras";24165313]Ei meillä eskarilainen ainakaan kerro mitään kusi- ja paskajuttuja :O Miten sä oikein oot kasvattanu sun lapset? Sen siitä saa kun syö grillitassua :/[/QUOTE]

Mun lapsi ei oo eskarissa vielä vuosiin.
Sukulaispoika 5 v on oppinut hoidossa jo nuo kusi ja paska jutut.

Ei se siitä yhdestä kerrasta kuole, eikä edes mene suolisto pilalle, eikä siitä jää pysyviä traumoja lapselle.

Nykyisin me kaikki altistumme ties mille kemikaaleille. Yksi grillitassu on kärpäsen pipana tässä kokonaisuudessa...

[QUOTE="vieras";24165327]No kyllä täällä ihan grillitassujen himovastustajat käyttää tätä pissapierukakka- nälvimistä. Hohhoijjaa. Jos jonkun suusta kuulee lauseen "grillitassut, yök kakkaa"- niin tod.näk. eskarilaisen suusta kuin aikuisen ihmisen. Paitti palstalla! Tosin, useimmat lapset rakastaa grillitassuja, että kai ne ne äidit sitten on kun sanoo eskarilaisilleen ettei me mitään pierupihvejä osteta.[/QUOTE]

Niin,nimenomaan aikuiset,ei meillä lapset puhu tommosia juttuja. Jöö,kyllä mä ainakin toistan kaiken sanasta sanaan lapsilleni mitä täällä palstalla kirjottelen. Viimeks eilen kerroin että ajelin pimppikarvat posliiniks ja näytin pannuhuonepettäjän kuvan.

Jännä että ei lapset oo koskaan edes pyytäneet kaupassa mitään grillitassuja. Yleensä grilliherkut tulee sieltä lihatiskin puolelta,viimeks tais esikoinen mainita haluavansa savustaa kuhaa. Että ei oo tarvinnu kieltäytyä ostamasta pierupihvejä,tuskin edes tietävät mitä ne ovat.

[QUOTE="vieras";24165678]Niin,nimenomaan aikuiset,ei meillä lapset puhu tommosia juttuja. Jöö,kyllä mä ainakin toistan kaiken sanasta sanaan lapsilleni mitä täällä palstalla kirjottelen. Viimeks eilen kerroin että ajelin pimppikarvat posliiniks ja näytin pannuhuonepettäjän kuvan.

Jännä että ei lapset oo koskaan edes pyytäneet kaupassa mitään grillitassuja. Yleensä grilliherkut tulee sieltä lihatiskin puolelta,viimeks tais esikoinen mainita haluavansa savustaa kuhaa. Että ei oo tarvinnu kieltäytyä ostamasta pierupihvejä,tuskin edes tietävät mitä ne ovat.[/QUOTE]

Meille on ainaki eskarista tullu lasten puhekieleen "kumiperunat" ja muuta just tollasta pierupihvin tyylistä ja ihan vaan lasten suusta kuultua.
Ei oo tajunnu muuten lapsi vielä vaatia kaupassa hanhenmaksa terriiniä.. ei muuten pierupihvejäkään. Mut silti oon osannu ruuat ostaa ja aikuisena päättää mitä syödään :) Joskus myös grillipierutaskupihvejä, mitä ihme kyllä myydään laillisesti kaupassa vaikka niin kovaa myrkkyä ja saastetta ovatkin.

[QUOTE="hankey";24162302]Eikös 1v saa syödä samaa ruokaa kuin muutkin ihmiset?[/QUOTE]

joten otappa se herne nyt nenusta pois ja lopet atoi vaahtoominen eineksistä.

Ripuli voi tulla ihan mistä vain vaikka mansikoista.

Voi, nyt tais lapses mennä pilalle loppuelämäksi. Sai sellaisen annoksen lisäaineita, että siinä se elämä meni sitten.

VITTU RELATKAA NYT VÄHÄN, ÄIDIT!!! Oikeasti ei voi kuin nauraa.... Onko tämä edes mahdollista, tuollainen valitus... Mä kyllä niin pyöritän päätäni, että en tajua sua ap :D

[QUOTE="äitix2";24165740]Voi, nyt tais lapses mennä pilalle loppuelämäksi. Sai sellaisen annoksen lisäaineita, että siinä se elämä meni sitten.

VITTU RELATKAA NYT VÄHÄN, ÄIDIT!!! Oikeasti ei voi kuin nauraa.... Onko tämä edes mahdollista, tuollainen valitus... Mä kyllä niin pyöritän päätäni, että en tajua sua ap :D[/QUOTE]

ei mahtas naurattaa niin paljon jos kyseessä olisi oma anoppisi tai äitisi joka ei kunnioita päätöksiäsi. pointti ei ole se grillitassu vaan se ettei vanhempien päätöksiä kunnioiteta.

ei mahtas naurattaa niin paljon jos kyseessä olisi oma anoppisi tai äitisi joka ei kunnioita päätöksiäsi. pointti ei ole se grillitassu vaan se ettei vanhempien päätöksiä kunnioiteta.

Voi kuule on tapahtunut monta kertaa meilläkin niin, että ei ole jokin asia mennyt perille. Mutta kauan ajateltuani ja pohdittuani, tulin siihen tulokseen, että lapsi ei mene jostain asiasta pilalle. Ei siitä yhdestä karkista, grillitassusta, jäätelöstä tai jostain muusta, joka nyt saa meissä nykyajan äideissä vetämään herneen sinne jonnekin hemmetin syvälle sieraimeen....

Joten, ystävä hyvä, joko olet rauhoittunut vai menikö välit nyt anoppiin poikki? :)

[QUOTE="...";24165726]Meille on ainaki eskarista tullu lasten puhekieleen "kumiperunat" ja muuta just tollasta pierupihvin tyylistä ja ihan vaan lasten suusta kuultua.
Ei oo tajunnu muuten lapsi vielä vaatia kaupassa hanhenmaksa terriiniä.. ei muuten pierupihvejäkään. Mut silti oon osannu ruuat ostaa ja aikuisena päättää mitä syödään :) Joskus myös grillipierutaskupihvejä, mitä ihme kyllä myydään laillisesti kaupassa vaikka niin kovaa myrkkyä ja saastetta ovatkin.[/QUOTE]

Meillä lapset pyytävät silloin tällöin ruokaa josta pitävät kovasti ja mielelläni sitä heille laitan :) Ok,sovitaan että olemme eri mieltä ja sillä hyvä. Te pidätte grillitassuista,minä en enkä niitä tällöin osta. Voin myös perustella mielipiteeni sillä,että niiden ravintoarvo on olematon,lisäainemäärä huipussaan ja maku on kuin nuolisi teurastajan jätemyllyä ja joisi marinadia pullosta päälle.

Kenenkään ei pidä siitä loukkaantuman. Eikä myöskään siitä,että jokaisella on oikeus huolehtia itse oman lapsensa syömisistä ja syömättä jättämisistä. Jos on niin vaikeaa kunnioittaa toista ihmistä noin mitättömän pienessä asiassa,niin en todellakaan ihmettele että niitä suurempia ristiriitoja tulee väistämättä eteen.

Itselleni ei tulisi mieleenikään tehdä tahallisesti jotain juuri päinvastoin kuin mitä lapsen omat vanhemmat ovat toivoneet. Mut kai jotkut saa sit ilonsa siitäkin. Kiusaa se on pienikin kiusa.

mitä yhdestä grillitassusta, mutta miehen isä on antanut tytölle maistiaisia omasta lusikastaan siitä asti, kun neiti on ollut vauva. touhu loppunut vasta nyt, kun syö itse..
en vedä pultteja pullamössöstä , en jäätelöstä enkä kiivastuisi grilltassustakaan mutta se yhteinen lusikka... |O ällöttää jotenkin.

Ymmärrän täysin ap:n suuttumuksen. Jos ei tuossa asiassa voi luottaa isovanhempiin, niin miten siiten muissa asioissa? Mun kuopus 1v. heilui ukin "tyhjän" oluttölkin kanssa kun erehdyin selkäni kääntämään ("Ei siinä mitään ole") ja 3-vuotias oli rantavedessä ukin valvonnassa saavin alla vetänyt henkeensä vettä kun "se itse sinne meni". Että silmät saa olla selässäkin kun lapset touhuaa isovanhempien kanssa.

Kylla se on niin ette kotona syodaan kotiruokaa ja anoppilassa anopin ruokaa ja anoppi tarjoaa ruoan makunsa mukaan. Minusta on sangen noloa lahettaa lapselle omat evaat anoppilaan mukaan, anoppi voisi hyvinkin tasta loukkaantua koska hanen ruokansa eivat kelpaa.

[QUOTE="vieras";24166184]On taas ruoan kunnioitus huipussaan. Ap, jos saisit valita kahdesta: - Olisko lapses nälässä, vai saisiko grillitassua vähän; kummanko ottaisit?[/QUOTE]

???

Ap:n mussukka on varmasti vetänyt ainakin pari grillitassua ;). Epäilenpä, että 1-vuotias ei vielä kovinkaan kummoista määrää moista maustettua "lihaa" syö, joten hirvittävän suuresta myrkkyaltistumasta tuskin on kyse. Huoh. On elämä vaikeaa. Kuitenkin syötätte ITSE lapselle purkkiruokaa reissussa?! Sehän ei ole eines......

[QUOTE="vvieras";24165403]Nykyisin me kaikki altistumme ties mille kemikaaleille. Yksi grillitassu on kärpäsen pipana tässä kokonaisuudessa...[/QUOTE]

Nii-in. Kyllä siinä uskottavuus karisee kun wt-mamma kähisee nortti suussa sauhuten grillin ääreltä arttuperttumarttiinalle että "näpit irti grillitassusta ne on myrkkyä" ja sitten hieraisee vähän aurinkovoiteestaan arttuperttumarttiinan olkapäille ja käskee ottaan limua/mehua ja olemaan vonkumatta paska-jänne-lisäainegrillitasuja. Sipsejä ja jäätelöä saa vasta kun on ensin syönyt kunnon grillikabanossia!

Yhteistyössä