[QUOTE="...";24165726]Meille on ainaki eskarista tullu lasten puhekieleen "kumiperunat" ja muuta just tollasta pierupihvin tyylistä ja ihan vaan lasten suusta kuultua.
Ei oo tajunnu muuten lapsi vielä vaatia kaupassa hanhenmaksa terriiniä.. ei muuten pierupihvejäkään. Mut silti oon osannu ruuat ostaa ja aikuisena päättää mitä syödään

Joskus myös grillipierutaskupihvejä, mitä ihme kyllä myydään laillisesti kaupassa vaikka niin kovaa myrkkyä ja saastetta ovatkin.[/QUOTE]
Meillä lapset pyytävät silloin tällöin ruokaa josta pitävät kovasti ja mielelläni sitä heille laitan

Ok,sovitaan että olemme eri mieltä ja sillä hyvä. Te pidätte grillitassuista,minä en enkä niitä tällöin osta. Voin myös perustella mielipiteeni sillä,että niiden ravintoarvo on olematon,lisäainemäärä huipussaan ja maku on kuin nuolisi teurastajan jätemyllyä ja joisi marinadia pullosta päälle.
Kenenkään ei pidä siitä loukkaantuman. Eikä myöskään siitä,että jokaisella on oikeus huolehtia itse oman lapsensa syömisistä ja syömättä jättämisistä. Jos on niin vaikeaa kunnioittaa toista ihmistä noin mitättömän pienessä asiassa,niin en todellakaan ihmettele että niitä suurempia ristiriitoja tulee väistämättä eteen.
Itselleni ei tulisi mieleenikään tehdä tahallisesti jotain juuri päinvastoin kuin mitä lapsen omat vanhemmat ovat toivoneet. Mut kai jotkut saa sit ilonsa siitäkin. Kiusaa se on pienikin kiusa.