[QUOTE="aloittaja";24165100]Onhan tästä haloo noussut!
Ihmeellistä et mut haukutaan paskaminiäksi ja tiukkapipoksi jne jos en halua lapseni syövän tuollaisia ruokia.
Ja kuten jo aiemminkin mainitsin, lapsi saa MAISTAA, mutta en pidä siitä että normaali ruoka heitetään pois ja korvataan tuollaisella.
Ja en tiedä missä koohti on lukenut että laitan välit poikki anoppiin tämän takia. Ja kyllä mies on minun kanssani samoilla linjoilla.
Anopin kanssa keskusteltiin asiasta ihan ystävällisessä hengessä, mutta silti minua voi asia ärsyttää.
Muistelen että tälläkin palstalla on ollut eräskin aloitus aiheesta: pph syöttää lapsille nugetteja/kalapuikkoja tms tai siitä kun jossain tv ohjelmassa vanhemmat olivat antaneet lapsen syödä ranskalaisia lomalla jne jne.
Mun mielestä grillitassut eivät ole noin pienen lapsen ruokaa. Piste. Jokainen teistä saa syöttää omilleen ihan mitä tahtoo.[/QUOTE]
Eiköhän tässä ollut jo kyse muistakin kuin sinusta, kun täällä alettiin kertomaan että on evätty anopilta lastenhoito purkkiruoan takia.
Jokainen saa syöttää omilleen mitä tahtoo ja rajoittaa miten tahtoo, mutta jokaisella saa olla mielipide. Ja eikö tässä keskustelussa nyt ollut tarkoitus niitä jakaa? Kumma kun tehdään asiasta aloitus ja kun asiasta aletaan keskustella ja jakamaan mielipiteitä niin sitten otetaan asenne "mulle on ihan sama hei, pilkku piste lukko ÄÄHÄÄÄ ette voi enään sanoa mitään kun mä teen näin just!!!!1"
mitäs sitten kyselette jos niin hyvin tiedätte?