ANOPPI NUKAHTI KESKEN LASTEN HOUDON 5V JA 6V HYPPIVÄT KLO 1:00 HEREILLÄ!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epäilisin kyllä, että anoppi ei ihan täysillä käy, jos ei herää edes astian hajoamisen aiheuttamiin ääniin. Kenties joku väsyttävä lääke, tai jotain aivoverenkiertoon liittyvää häiriötä. Lääkäriin?
 

Yhteistyössä