Anoppi kuuli antamani lemipinimen ja ei anna koskaan anteeksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ellu"

Vieras
Anoppini on vanha ja kitsas. Tyyppinä sellainen kuivan kesän orava. Lapsille kuitenkin rakas ja minullekin ollut aina kohtelias.

Anoppi on tosiaan aika erikoinen ja ei ole mieheni isä koskaan ollut kuvioissa. Asuivat mieheni kanssa kahden, kunnes mieheni lähti maailmalle. Siitä lähtien anoppi ollut yksin. Olen kavereideni kanssa tälle piirteelle aina nauranut ja kutsuttu leikkisästi häntä "villa pilluksi". Meillä on kavereiden kanssa aika ronski huumori ja porukalla huuli lentää.

Oltiin viime sunnuntaina kavereilla kylässä ja kailotin tyytyväisenä uusimpia "villa pillu" juoruja. Yläkerrasta kuitenkin kuului hyytävä ääni, että puhua asiallisemmin. Kaverini äiti oli tullut lapsia katsomaan ja oli niiden kanssa yläkerrassa. Tuo henkilö on anoppini aisapari ja luottokaveri, Anopista en ole kuullut sitten sen ja olen aivan varma, että juttu mennyt hänen korville. Pitäiskö pyytää anteeksi vai odottaa, että laantuu?

[QUOTE="vieras";28488792]Johan olet törkeä anoppiasi kohtaan. Mutta kiva, että oli mukava juoruta. Olet hyvä miniä.

Vaikka tietysti, saattoihan tämä olla provokin.[/QUOTE]

Just. Olen varmaan ainoa, joka juoruaa :O

[QUOTE="vieras";28488800]En ihmetele ellei anna anteeksi. Tosi tyhmää käytöstä sulta ensinnäkin tuollaisen lempinimen keksiminen ja sen lisäksi anopin morkkaaminen.[/QUOTE]
Teknisesti minä en tuota nimeä keksinyt

[QUOTE="vieras";28488833]Sinä olet teknisesti hyväksynyt sen käyttämällä ko haukkumanimeä.[/QUOTE]

Eikä pelkästään se nimi ja sen käyttö, vaan sekin että "kailotit tyytyväisenä uusimpia villapillu juoruja kavereille".

[QUOTE="vieras";28488833]Sinä olet teknisesti hyväksynyt sen käyttämällä ko haukkumanimeä.[/QUOTE]

Siis haloo? Mitä porukkaa täällä on lauantaina. Kukaan muuko ei omien kavereidensa kesken pui miehen sukua?

Aijjai jjai!!!! Piiskaa sulle!

mää rakastan mun anoppeja, enkä leikilläänkään sanois mitään sellaista mikä harmittaa

Siis haloo? Mitä porukkaa täällä on lauantaina. Kukaan muuko ei omien kavereidensa kesken pui miehen sukua?

Noup. En kenenkään muun kanssa kuin siihen sukuun kuuluvien kanssa, jos jotain puitavaa on. Enkä käytä haukkumanimiä, edes naamioituna ronskiksi humoriksi (sitä se olisi silloin jos naureskelisitte anopin itsensä kanssa antamallesi nimelle).

Voi hyvää päivää!

Eikö tuota voi oikeesti vaikka opetella käyttäytymään? En yhtään ihmettele, jos vaikka anoppisi ei halua olla enää ollenkaan kanssasi tekemisissä.

Hän sentään on käyttäytynyt sinua kohtaan korrektisti ja tuskin nimittelee sinua ympäri kyliä mitenkään.

No, niin makaa kuin petaa.

Yhteistyössä