V
"vieras"
Vieras
Mies lähti lasten kanssa sunnuntaina mummulaan ja tulevat perjantaina. Pieneen aikaan ei ole ollut näin pitkiä vierailuja. On menty perjantai-iltana ja lähdetty sunnuntaiaamuna. Näillä vierailulla on jo pänninyt, ettei anoppi nykyisin tee ruokaa eikä myöskään sovi, että mä tekisin. Tää on nyt jotenkin mennyt, kun yks ruokailu silloin tällöin ulkona ihan ok eikä taloutta kaada. Mä ja mies jotenkin tyhmästi ajateltiin, että kun on näin pitkä vierailu, anoppilassakin tehtäisiin ruokaa. Mutta ei. Anopin ajatus on, että joka päivä käydään ravintolassa syömässä. Mikään pikaruokapaikka ei käy ja meidän kuuluu maksaa kaikki ruoat.
Anoppi erosi muutama vuosi sitten. Ennen eroa teki väliin ruokaa ja silloin oli pari pidempää vierailua, jolloin tehtiin anoppilassa ruokaa. Eron jälkeen muutti hetkeksi yksiöön, jolloin ei tilan puutteen vuoksi voinut tehdä ruokaa. Nyt on iso asunto ja kunnon keittiö, mutta kun ruoanlaitto on tylsää ja ulkona on paljon mukavampi syödä, näin on kertonut.
Mua ärsyttää nyt suunnattomasti järjetön rahanmeno. Noihin ravintolaruokailuihin menee useampi satanen. Tietääpähän ainakin, ettei enää toistenkin pitkää vierailua tehdä. Viikonloppu riittää mainiosti.
Anoppi erosi muutama vuosi sitten. Ennen eroa teki väliin ruokaa ja silloin oli pari pidempää vierailua, jolloin tehtiin anoppilassa ruokaa. Eron jälkeen muutti hetkeksi yksiöön, jolloin ei tilan puutteen vuoksi voinut tehdä ruokaa. Nyt on iso asunto ja kunnon keittiö, mutta kun ruoanlaitto on tylsää ja ulkona on paljon mukavampi syödä, näin on kertonut.
Mua ärsyttää nyt suunnattomasti järjetön rahanmeno. Noihin ravintolaruokailuihin menee useampi satanen. Tietääpähän ainakin, ettei enää toistenkin pitkää vierailua tehdä. Viikonloppu riittää mainiosti.