Anoppi ja appi (uskovaisia) tuli kylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Enna

Vieras
ja melkein ensimmäiset sanat, mitkä esikoinen (3½v.) möläytti oli voi herranjumala!! Nolotti tosissaan, etenkin kun on minun suusta tuon kuullut. Tuli joku aika sitten ihan spontaanisti kun näin olkkarissa sotkun, jonka aiheutti pussillinen mannaryynejä...

Onko tuo paha asia? Mies on mulle vihainen kun semmosia olen lapselle "opettanut"...

No eipä tuo nyt kovin kauheelta kuulosta, meidän pojat päästää suustaan paljon pahempia...kuten vittu ym. En kyllä ylpeile asialla, mutta minkäs sille mahtaa kun kerran suustaan päästää, lapset oppii kertalaakista.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Sun miehes on liian tiukkapipoinen

No mies on lähtöisin lestadiolaisesta perheestä, joten juontaa varmaankin sieltä tuo. Ei muussa ole niin tiukkapipoinen, esim. paskaa saattaa itsekin sanoa, mutta tuo herrattelu on punainen vaate...

Noita samankaltaisia odotellessa... ei vielä juttele mitään mutta sittenhän sitä korvat punaisena kuunnellaan lapsen suusta omia totuuksia kun avaa rovasti-vaarille sanaisen arkkunsa... :/

Heh no päästäähän ne lapset joskus sammakoita suusta. Meilläkin oli muuan vuos sitten todella nolo tilanne. En edes tiiä mistä 4 vee poikani oli moisen kuullut...mitä luultavammin multa tai isältään, vaikka en kyllä muistanut sellaisia sanoja käyttäneeni eikä muutoinkaan ole tapana lasten kuullen kirota!?? Eikä poikakaan ole koskaan kironnut missään muodossa ei sitä kertaa ennen eikä jälkeen, sellaisen puhuttelun sille kyllä pidin. Mutta meillä taisi olla jotkin synttärit (en enään muista tarkkaan tilannetta) ja oli vieraita. Sitten ovikello soi ja anopin veli tuli emäntänsä kans (molemmat yli 60v) niin poika tokasee että mitä h-elvettiä te tänne tuutte :O kauhee tilanne, ihan hirvee!!!!

Yhteistyössä