anoppi "haukkuu"äitiäni reppanaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos jotain kertoo mitä äitini on tehnyt/sanonut.muutenkin on vähän sellaista puhetta anopilta että niinkuin äitini olisi jotenkin tyhmä.
naureskellen selvitti,kuinka äitini oli miettinyt,kuinka anoppi nukkuu vauvan kanssa kapeassa sängyssä,kun äitini ei ollut tajunnut että se pinniksen tuo samaan huoneeseen.anoppi joutui hoitamaan vauvaa,kun olin itse sairaana ja huonossa kunnossa,mies töissä.
äitini ei jaksa enää ikänsä puolesta hoitamaan vauvaa toisin kuin anoppi jaksaa

äiti on 65v mutta sairauksia toisin kuin anopilla joka myöskin melkein 10v nuorempi.
aina vaan sanoo voi reppana,en voi oikein ymmärtää.äitini on ollut kiitollinen anopilleni että jaksaa auttaa,jos minä sairastun.

Anoppeja on monenlaisia. Mun tyttö(1 1/2 v.)oli kipeenä ja anoppi hoitamassa. Kun tulin kotiin tyttö oli syönyt puolet isosta pipari talosta. Ei tullut toista kertaa, nyt tyttö 12v. Oli sitten paripaivää maha kipee, piparia oli joskus ennen maistanut, mutta puolikas talo. Hyvin meni päivä kuulemma. Hemmetti!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sinä voit sanoa, että sinun on vaikea kuunnella, kun omasta äidistäsi puhutaan kielteiseen sävyyn.

voisin sanoa joo,mutta anoppi on noh sellanen että sen tielle esteitä ei tule.haukkuu kaikki ja miniät vuoron perään.kukaan ei ole mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinä voit sanoa, että sinun on vaikea kuunnella, kun omasta äidistäsi puhutaan kielteiseen sävyyn.

voisin sanoa joo,mutta anoppi on noh sellanen että sen tielle esteitä ei tule.haukkuu kaikki ja miniät vuoron perään.kukaan ei ole mitään.

Ompas inhottava tyyppi. :(

erittäin.jos sanot niin takuulla tiedät puoli vuotta eteenpäin nokkimisjärjestyksen.

erittäin.jos sanot niin takuulla tiedät puoli vuotta eteenpäin nokkimisjärjestyksen.

Kauheaa jos lapsi joutuu olla hänen vaikutuspiirissään.

Yhteistyössä