Anoppi antoi mulle 150e 30-vuotis synttäri lahjaksi ja se pitää käyttää vaan minuun itseeni, mutta miten????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuottais ongelmaa mulle, mä voin tulla mukaan törsäämään (ne suhun). B)

Mut varaa jalkahoito (se on tosi kivaa, kävin just :D), tykkäätkö hieronnasta (ihanan rentouttavaa). Sit meet kauppaan ja ihan eri osastolle kuin normaalisti. Kattelet sieltä vaatteita (eri siksi, et sain mielikuvan, ettet välttämättä raaski itsellesi kovin kallista ostaa..). =)

Sokoksella on pukeutumisneuvoja. Ei sillä, ettäkö et osaisi pukeutua, mut jos tahdot jotain uutta, mitä et ehkä itse osais hyllystä valita, niin sille vois varata aikaa ja kysästä siltä shoppailuapua. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja erika:
parturissa oon just käynyt, noita hoitoja mietin, mut en tiedä raaskinko... Nii nyt tää menee tähän et en raaski käyttää sitä mihinkään ja ist pikku hiljaa huomaan et oon ostanu muksuille sitä ja tätä....

Eieieieieiei...et osta lapsille mitään, vaan sijoitat kaiken itseesi :)

juu, itseeni käytän :) Kun nyt vaan pysyis lujana, sen takia noi vaate ostokset ei oikein houkuta, kun pelkään sortuvani sinne lasten puolelle, siksi ehkä joku muu juttu ois kiva...

Olispa mullakin tollanen anoppi, mutta se tuskin tietää milloin mulla edes on syntymäpäivä.

Mutta omalta äidiltäni olen saanut joskus rahaa juuri noin: ostat sitten itsellesi. Olen käyttänyt nämä rahat esim. uuteen kännykkään, vaatteisiin, koruihin.
Mun ei kannata käyttää rahaa hoitoihin tai kampaajaan, kun äitini ostaa usein niihinkin lahjakortteja, ja silloin kun antaa rahaa lahjaksi niin olettaa, että sillä ostetaan jotain "näkyvää".

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ei tuottais ongelmaa mulle, mä voin tulla mukaan törsäämään (ne suhun). B)

Mut varaa jalkahoito (se on tosi kivaa, kävin just :D), tykkäätkö hieronnasta (ihanan rentouttavaa). Sit meet kauppaan ja ihan eri osastolle kuin normaalisti. Kattelet sieltä vaatteita (eri siksi, et sain mielikuvan, ettet välttämättä raaski itsellesi kovin kallista ostaa..). =)

Sokoksella on pukeutumisneuvoja. Ei sillä, ettäkö et osaisi pukeutua, mut jos tahdot jotain uutta, mitä et ehkä itse osais hyllystä valita, niin sille vois varata aikaa ja kysästä siltä shoppailuapua. ;)

oikeessa olet, en itselleni raaski kovin kallista ostaa, nyt täytyy tosissaan miettiä, hmmm

Toi kävi kans mielessä et tekis mieli ostaa "muistoksi" jotain pysyvää, kännyä mietin mut aattelin et oisko vähän tyhmää,koruliikkeeseenkin vois mennä kattelee...

Mä sain exän sukulaisilta sellaisen lahjakortin, jota en voinut käyttää kuin itseeni. Siis lahjakortti liikkeeseen joka liittyy MUN harrastukseen, ei lasten. Ja teki kuulkaa hyvää mennä tuhlaamaan se reilu 200e ihan vaan itseeni

Ihana lahja! Kyllähän tuon summan saa käytettyä hujauksessa! Menisin kasvohoitoon ja sitten johonkin ihanaan vartalohoitoon, esim. kuorinta ja hieronta. Tai sitten ostaisin hierontakeroja sillä rahalla.... AAH!

Hassua, mä kyllä olen aina ostanut itsellenikin jotain. Jopa silloin kun olin kotona lasten kanssa, muut äidit ostivat vain lapsille ja mä painuin suoraan naisten osastolle...ja sit pikaisesti kiersin lasten osastot :)

Onpa ihana anoppi! :)

Kasvohoito ja kampaaja ois minunkin suokkarit. Tai sit ostaisin itselle jotain sellaista, mitä en ikinä muuten raskisi ostaa - vaikka kalliin laukun tms.

Yhteistyössä