Anoppi aiheutti sydärin

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:14 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
ööö.... mitä pelottavaa tuossa oli? (tai sydäriä aiheuttavaa?) ...ei käsitä... :ashamed: :ashamed:

Nicistäsi johtuen muuten kysyn: ootko jo käyny uusimman katsomassa? Meen katsoo sun miestäsi huomenna. ;)

Hehhe, kuinka osuvasti. Kurkkasin sun profiiliin ja piti tulla vielä lisäämään, että yes, it was truly wasted on me... ;) :whistle: :D :D

\
ööö.... mitä pelottavaa tuossa oli? (tai sydäriä aiheuttavaa?) ...ei käsitä... :ashamed: :ashamed:

Nicistäsi johtuen muuten kysyn: ootko jo käyny uusimman katsomassa? Meen katsoo sun miestäsi huomenna. ;)

Ilosaarirokkiin tulee HIM ja olen aivan lovena Villeen ja odottanut rokkia kuin kuuta nousevaa ja lapsenvahdit hommattu jne.

Mulle se oli sydärin paikka kuulla etten rokkiin pääse :/ .

Ja sitten anoppi sanoo että vitsi vitsi, hän ostikin ne liput :o :D !

Sanoin anoppi-miniä-suhteemme irti noin mauttomasta pilasta :kieh: :laugh: .

Ja kapteeni-miestäni pääsen näkemään vasta maanantaina. Miten jaksan odottaa sinne asti :whistle: ..? Voi onnellinen kun pääset jo nyt B) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:18 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\

Ilosaarirokkiin tulee HIM ja olen aivan lovena Villeen ja odottanut rokkia kuin kuuta nousevaa ja lapsenvahdit hommattu jne.

Mulle se oli sydärin paikka kuulla etten rokkiin pääse :/ .

Ja sitten anoppi sanoo että vitsi vitsi, hän ostikin ne liput :o :D !

Sanoin anoppi-miniä-suhteemme irti noin mauttomasta pilasta :kieh: :laugh: .

Ja kapteeni-miestäni pääsen näkemään vasta maanantaina. Miten jaksan odottaa sinne asti :whistle: ..? Voi onnellinen kun pääset jo nyt B) .

Jaaaaaaa... no nyt hän käsittää... :D

Mutta aiheesta tärkeempään: älä pelkää, mä kerron sille huomenna sulta terkkuja. :D :p :whistle: ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:32 mirena04 kirjoitti:
No oisithan sä voinu sit mennä Miljoonarockiin kattoo sitä mun miestä :D

Asumme aivan toiselle puolella Suomea ja periaatteessa en kannata yöks-Vesa Keskistä :$ .

Mutta mitäpä sitä ei tekisi Hermannin puolesta, menisin vaikka Keskisen pippaloihin ;) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:37 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:32 mirena04 kirjoitti:
No oisithan sä voinu sit mennä Miljoonarockiin kattoo sitä mun miestä :D

Asumme aivan toiselle puolella Suomea ja periaatteessa en kannata yöks-Vesa Keskistä :$ .

Mutta mitäpä sitä ei tekisi Hermannin puolesta, menisin vaikka Keskisen pippaloihin ;) .

No ei mekään ihan Keskisen naapurissa asuta, et jonnin verran on tuota matkaa. Mutta tosiaankin, mitäpä sitä ei tekis rakkaan Hermukan takia :laugh:

Yhteistyössä