Anoppi oli käymässä kaupungilla ja pyysin häntä ostamaan samalla käynnillä mulle ja miehelleni liput Ilosaarirokkiin. Äsken soitti että liput oli loppuunmyyty
!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:14 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:ööö.... mitä pelottavaa tuossa oli? (tai sydäriä aiheuttavaa?) ...ei käsitä... :ashamed: :ashamed:
Nicistäsi johtuen muuten kysyn: ootko jo käyny uusimman katsomassa? Meen katsoo sun miestäsi huomenna.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:14 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:ööö.... mitä pelottavaa tuossa oli? (tai sydäriä aiheuttavaa?) ...ei käsitä... :ashamed: :ashamed:
Nicistäsi johtuen muuten kysyn: ootko jo käyny uusimman katsomassa? Meen katsoo sun miestäsi huomenna.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:18 RouvaJackSparrow kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:14 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:ööö.... mitä pelottavaa tuossa oli? (tai sydäriä aiheuttavaa?) ...ei käsitä... :ashamed: :ashamed:
Ilosaarirokkiin tulee HIM ja olen aivan lovena Villeen ja odottanut rokkia kuin kuuta nousevaa ja lapsenvahdit hommattu jne.
Mulle se oli sydärin paikka kuulla etten rokkiin pääse :/ .
Ja sitten anoppi sanoo että vitsi vitsi, hän ostikin ne liput![]()
!
Sanoin anoppi-miniä-suhteemme irti noin mauttomasta pilasta :kieh:.
Ja kapteeni-miestäni pääsen näkemään vasta maanantaina. Miten jaksan odottaa sinne asti..? Voi onnellinen kun pääset jo nyt B) .
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:32 mirena04 kirjoitti:No oisithan sä voinu sit mennä Miljoonarockiin kattoo sitä mun miestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:37 RouvaJackSparrow kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:32 mirena04 kirjoitti:No oisithan sä voinu sit mennä Miljoonarockiin kattoo sitä mun miestä![]()
Asumme aivan toiselle puolella Suomea ja periaatteessa en kannata yöks-Vesa Keskistä :$ .
Mutta mitäpä sitä ei tekisi Hermannin puolesta, menisin vaikka Keskisen pippaloihin.