Mä en tiedä onko normaalia ajatella näin mutta kun en haluaisi millään että miehen vanhemmat hoitaa meidän vauvaa. Meillä ei ole niin maailman parhaimmat välit ja on joskus ollut jotain erimielisyyksiä mutta tullaan kyllä toimeen ihan hyvin. Ne asuu 50 km:n päässä ja ei siis onneks pääse tosta vaan kahville yms. mutta mua V-tuttaa jostain syystä kun ne tulee käymään n. kerran viikossa ja lässyttää vauvalle. Ja aina aika vaativasti sanovat, että miksette tule käymään useammin kun kerran viikossa on heille aivan liian pitkä aika ettei nää vauvaa... Jotenkin tuntuu pahalta kuulla heidän suustaan tommosta kun omat vanhemmat näkis poikaa tosi mielellään mutta asuvat Tukholmassa joten tapaaminen ei oo mahdollista kuin ehkä kerran kahdessa kuussa.
Pojalla on ollu koliikki ja oon tosi väsyny kaikesta valvomisesta mut silti antaisin vauvan mieluummin vaikka MLL:n tytöille hoitoon kun anoppilaan. Mitähän tämäkin on, mustasukkaisuutta vai mitä?! Ärsyttää tuntea näin. :/
Pojalla on ollu koliikki ja oon tosi väsyny kaikesta valvomisesta mut silti antaisin vauvan mieluummin vaikka MLL:n tytöille hoitoon kun anoppilaan. Mitähän tämäkin on, mustasukkaisuutta vai mitä?! Ärsyttää tuntea näin. :/