anopin suusta!!!

  • Viestiketjun aloittaja mörri
  • Ensimmäinen viesti
mörri
eli alkuraskaudessa mulla tuli tavax narskutella hampaita unissani ni anoppi totes miehhelle et mun pitää mennä lääkäriin et se tarkottaa sitä et mulla on matoja!!!suutuin!!!

nyt rv 41 ja se rupes selittää et mun pitäs vaan liikkua koko ajan ettei vauva jumitu mun sisään ja sit se joudutaan leikkaamaan kun ei tuu ja sit se olis mun vika ku oon vaan levänny!!!aargh siis mä oon nyt 4pv yrittäny levätä kun sitä ennen liikuin,ravasin portaita ym ja ainut tulos oli et olin ihan puhki poikki kuollu..nyt otin asenteen et tulee ku tulee et oon tosi väsy huonojen unien takia et yritän vaan kerätä voimia synnytykseen!!!

siis meniskö teillä hermot tollaseen..??ja siis noi oli vaan muutama heitto...lisää on vaikka kuinka..
 
mörri
niin ja yx parhaista oli kun kerroin raskaudesta..ni sano heti etten sais lihoa kun max 7kg..olin siis 50kg ja 165cm...et enempää ei oo hyvä tulla!!!kun hän lihosi vaan 2kg...no perkele ihan vaan kiva tietää mitä puhuu tuol ku oon keränny 25kg!!!!
 
Heh, tuli mieleen... Kun odotin esikoistani rv 34, anopin kuulin mainitsevan jollekin tuttavalleen puhelimessa että ***** ja ***** saavat vauvan, en oo aikaisemmin viitsinyt mainita kun se raskaus on niin alussa..." :xmas:

 
mörri
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
No ompa anopilla jutut!! Ei kai miehes usko häntä?
Todellakin menis hermot ja ehkä vähän enemmänkin.

Lepää ja kerää voimia tulevaan synnytykseen ja yritä jättää noi jutut omaan arvoonsa.
siis uskoohan toi mies kun eihän sen äiti kun halua mun parasta ja vaan auttaa mua..prkl..mut mies tajuu ettei kannata puuttua koska mähän en tollasta paskaa kuuntele ja totee vaan mutsilleen et ei se viitti mulle sanoa ku teen just niinku musta tuntuu parhaalta!!!

 
mörri
pakkohan se on yrittää olla välittämättä..hullux tuun muuten ja sit ne olettaa et käydään joka vko niillä kun asuu melkee vastapäätä ja ihmettelee mix mä en jaksa joka vkonloppu siel istua!!!öö mixköhän???

möläyttipä muuten kerran et niiden parvekkeelta näkee meille kiikareilla!!!!!!!!!!!!ja kun tulin himaan tajusin et no niih joo suoraan makkariin!!!!!!siis voi luoja tota tyyppiä...en oo muuten verhoja avannu sen jälkeen!!!
 
Joopa
Alkuperäinen kirjoittaja mörri:
pakkohan se on yrittää olla välittämättä..hullux tuun muuten ja sit ne olettaa et käydään joka vko niillä kun asuu melkee vastapäätä ja ihmettelee mix mä en jaksa joka vkonloppu siel istua!!!öö mixköhän???

möläyttipä muuten kerran et niiden parvekkeelta näkee meille kiikareilla!!!!!!!!!!!!ja kun tulin himaan tajusin et no niih joo suoraan makkariin!!!!!!siis voi luoja tota tyyppiä...en oo muuten verhoja avannu sen jälkeen!!!
Aika hyviä oot kexiny tähän asti, vieläkö irtois joku yx tosi hyvä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mörri:
pakkohan se on yrittää olla välittämättä..hullux tuun muuten ja sit ne olettaa et käydään joka vko niillä kun asuu melkee vastapäätä ja ihmettelee mix mä en jaksa joka vkonloppu siel istua!!!öö mixköhän???

möläyttipä muuten kerran et niiden parvekkeelta näkee meille kiikareilla!!!!!!!!!!!!ja kun tulin himaan tajusin et no niih joo suoraan makkariin!!!!!!siis voi luoja tota tyyppiä...en oo muuten verhoja avannu sen jälkeen!!!
Siis ihan tosi kuin jaksat?
Onks miehes ainut lapsi? Ette kyl hetkenkää rauhaa saa kun vauva on syntynyt.
Ootko jutellu tosta miehes kanssa? Vois vähän pesäeroa tehdä, et saisitte olla rauhassa kun vauva on syntynyt.
 
mörri
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja mörri:
pakkohan se on yrittää olla välittämättä..hullux tuun muuten ja sit ne olettaa et käydään joka vko niillä kun asuu melkee vastapäätä ja ihmettelee mix mä en jaksa joka vkonloppu siel istua!!!öö mixköhän???

möläyttipä muuten kerran et niiden parvekkeelta näkee meille kiikareilla!!!!!!!!!!!!ja kun tulin himaan tajusin et no niih joo suoraan makkariin!!!!!!siis voi luoja tota tyyppiä...en oo muuten verhoja avannu sen jälkeen!!!
Aika hyviä oot kexiny tähän asti, vieläkö irtois joku yx tosi hyvä?
kunpa olisinki keksiny...ei nyt vaan tuu enempi mieleen mut on täs 5 vuoden aikana kerenny meikeläinen vetää herneitä nenään varmasti enempikin..nä nyt muistu kun on tän raskauden aikasia juttuja!!

 
mörri
no ni ku rupee kaivelee ni muistuu lisää..ja siis nim omaan tältä raskaus ajalta..vaavi sai alkunsa kun söin pillereitö..ni mammahan totes et mä oon vaan huijannu mun miestä ja jos en oo ni tää on varmaan vammanen tää lapsi!!

ja yx oli viel et se osteli heti pojan vaatteita ja sano et kannattaa alux tehä poika!!!!!!!et ne on helpompia!!!siis mustahan se on kiinni et kmpi tulee,,ja hänellä ei siis ole kuin yksi lapsi ja se on mun mies eli kokemusta tytöistä siis on!!!

en mä sitä kestäkään ja oon jo tehny selväx et esim meiän oven taaakse ei tulla ilmottamatta esim vaan vaavia katsomaan!!

nyt se sit on muutaman kerran itkeny mun miehelle et mä en hyväksy sitä!!!huoh!!!
 
muuttanut
Mun anoppi hipoo kyl kakkossijaa lujasti, mut ei taida ihan tosta yli. Paasas yksissä ristiäisissä et miten lapset on herran haltuun et eihän me voida siihen vaikuttaa et millon ne kuolee. Siis turvaistuimet autoissa on vaan rahan huijaamista, hänen mielestään. (Oli oikeesti siis ihan tosissaan) Tässä vaan yksi helmi.
Mutta oikeesti ennen mua häiritsi todella pahasti noi asiat. Nyt oon tajunnu et ei tällaisten ihmisten tarvi olla mun elämän keskipisteessä ja voin jättää ne jutut oman arvoonsa. Jos joku lähtee niihin mukaan, on se hänen ongelmansa. Kyllä joskus vieläkin joku asia saattaa satuttaa, mutta ei siinä määrin ku ennen.
 
koko
Alkuperäinen kirjoittaja Minkä:
ikäset viljelee noita äksiä jutuissaan? Mä oon aina kuvitellut, että ainoastaan teini-ikäiset....
no varmaan aika monenkin ikäset..se nyt on vaan kirjotus muoto...tarviiko tuohon nyt niin kamalasti kiinnittää huomiota jos asian kumminkin ymmärtää.
 
ems
anopeilla taitaa ylittyä hyvän tavan rajat ja aika rajusti ! pistäkää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. kyllä muakin suututtas ! en taitas paljoa tapailla tollasia anoppeja. olkoot omissa oloissaan !
 
mörri
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Mun anoppi hipoo kyl kakkossijaa lujasti, mut ei taida ihan tosta yli. Paasas yksissä ristiäisissä et miten lapset on herran haltuun et eihän me voida siihen vaikuttaa et millon ne kuolee. Siis turvaistuimet autoissa on vaan rahan huijaamista, hänen mielestään. (Oli oikeesti siis ihan tosissaan) Tässä vaan yksi helmi.
Mutta oikeesti ennen mua häiritsi todella pahasti noi asiat. Nyt oon tajunnu et ei tällaisten ihmisten tarvi olla mun elämän keskipisteessä ja voin jättää ne jutut oman arvoonsa. Jos joku lähtee niihin mukaan, on se hänen ongelmansa. Kyllä joskus vieläkin joku asia saattaa satuttaa, mutta ei siinä määrin ku ennen.
joo mäkin aika hyvin oppinu suodattaa noita juttuja mut tänään taas kun kuulin et mun pitäs vaan liikkua ni meni hermit ja muistu kaikki muutkin sen jutut mieleen.

on noi jotkut anopit vaan niin ihania!!
 
mörri
Alkuperäinen kirjoittaja mörri:
no ni ku rupee kaivelee ni muistuu lisää..ja siis nim omaan tältä raskaus ajalta..vaavi sai alkunsa kun söin pillereitö..ni mammahan totes et mä oon vaan huijannu mun miestä ja jos en oo ni tää on varmaan vammanen tää lapsi!!

ja yx oli viel et se osteli heti pojan vaatteita ja sano et kannattaa alux tehä poika!!!!!!!et ne on helpompia!!!siis mustahan se on kiinni et kmpi tulee,,ja hänellä ei siis ole kuin yksi lapsi ja se on mun mies eli kokemusta tytöistä siis on!!!

en mä sitä kestäkään ja oon jo tehny selväx et esim meiän oven taaakse ei tulla ilmottamatta esim vaan vaavia katsomaan!!

nyt se sit on muutaman kerran itkeny mun miehelle et mä en hyväksy sitä!!!huoh!!!
nii ja tyttöhän meille muuten tulee=)

 

Yhteistyössä