P
pöhkäys
Vieras
Joo,on varmaan vähän turha valitus,mutta..Mua vähän nyppii,kun anoppi ostelee meidän tytöille vaatteita,jotka on todellakin aivan liian isoja!Kuulemma kasvunvaraa pitää olla ja niinhän se onkin,mutta kun vaatteet on niin isoja,ettei niitä voi ihan heti pitää vaan menevät kaappiin odottamaan(ja pahimmassa tapauksessa unohtuvat sinne).Keskimmäinen tätytti 3v.ja sai lahjaksi ihanan takin,110cm.Aivan liian ISO!Olisi voinut isosisko käyttää,mutta kun hän on jo kokoa 122 niin eipä juuri..Enkä oikein ymmärrä,miksi sitä kasvunvaraa pitää olla niin paljon,kun kuitnekin on pienimmäinenkin tulossa vaatteille käyttäjäksi..
Harmittaa vaan,kun ois ollut niin ihana jo nyt kayttää alhajavaatteita,mut menevät kaappiin,kun roikkuvat päällä..Enkä anopille saa sanottua asiasta,kun oon liiankin hienovarainen ja tyytyväinen kuitenkin siihen,että lahjoja tuo..
Harmittaa vaan,kun ois ollut niin ihana jo nyt kayttää alhajavaatteita,mut menevät kaappiin,kun roikkuvat päällä..Enkä anopille saa sanottua asiasta,kun oon liiankin hienovarainen ja tyytyväinen kuitenkin siihen,että lahjoja tuo..