V
"vieras"
Vieras
Anoppi osti meille tosi karseet juhla-astiaston lautaset viime jouluna. Ei minkään merkkiset, oikein äklöromanttiset kantikkaat kuvotukset. Nyt se jaksaa tivata pojaltaan hädissään että ollaanko käytetty niitä vai olenko antanut ne pois?! Tuolla ne kaapissa pölyttyy, vituttaa jo nyt että miehen mielestä pakko kai ne on ottaa käyttöön nimenantojuhlassa ... Hyi hel...
Olen kerännyt itse tiettyä Arabian sarjaa jo muutaman vuoden, olisi voinut edes kysyä ennen kun raahasi nuo mauttomat hirvitykset tänne. Ja miksi pitää vielä kysellä perään... Urpoa! Olisiko tosi törkeää käyttää ihan muita astioita juhlassa? Ja jos anoppi vielä kyselee niin käskeä viemään mukanansa jos on niin ikävä?
Olen kerännyt itse tiettyä Arabian sarjaa jo muutaman vuoden, olisi voinut edes kysyä ennen kun raahasi nuo mauttomat hirvitykset tänne. Ja miksi pitää vielä kysellä perään... Urpoa! Olisiko tosi törkeää käyttää ihan muita astioita juhlassa? Ja jos anoppi vielä kyselee niin käskeä viemään mukanansa jos on niin ikävä?