Niin. Toden totta, ex-anopintekele on todellakin saanut eronkin aikaan poikansa ja minun välille, kun oikein yritti. Ja poika on niin tossukka, että äiti ja siskot tietävät aina parhaiten.. En voi täällä kaikkia kauheuksia kertoa, mutta ensimmäinen tekele muisti opastaa poikaansa, että "älä ainakaan lapsia tee sen kanssa". Tämä viimeisin tekele, edes minua tapaamatta koskaan, oli miehen siskon kanssa sitten pyytänyt ex-naisystävän miehen syntymäpäiville, ja käskenyt miestä perumaan minun tuloni. No.. mies ei perunut, ja kun saavuin paikalle, miehen sisko kävi välittömästi kimppuuni, haukkui minua koko vierasporukan kuullen, ilmoitti veljensä tehneen väärän valinnan.. vei pihalle puhutteluun.. Siinäpä sitten yritin jutustella turhaan muiden naisvieraiden kanssa, kun he eivät reagoineet jutteluyrityksiini ollenkaan. Tai v**uilivat.
Ja minä kun olin niin odottanut että saan tavata miehen ystävät ja lähisukulaiset..
En tiedä mikä siinä lienee, mutta ikinä miehen äiti ei ole suhtautunut minuun lämpimästi edes ensitapaamisella.
On kyllä silti kohtuutonta väittää, että minä olen näitä "anoppeja" ja muita sukulaisia kohdellut niin huonosti, ettei ihmekään että ero on tullut.. Minä olen aina pelännyt kyseisiä ihmisiä, ja ollut kiltti. Siitä huolimatta saan p* niskaan.
Jos sulla on ihana anoppi, olen todella kateellinen.