Annosväli Panacodissa, anyone?

  • Viestiketjun aloittaja nopee
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="hoh";27778105]Eläinlääkäri?[/QUOTE]

Hei kerrohan mulle, että miksi et edes siinä vaiheessa tajua lopettaa pätemistä kun jo huomaat itsekin olleesi väärässä?
 
migreenimamma
Mulle määräsi panacodia ekan kerran naistenklinikan lääkäri kun mulla oli pahoja migreenikohtauksia raskauden aikana. Koska se toimii mulla, etenkin buranan kanssa, niin sitä ollaan määrätty lisää, on aika paljon halvempia kuin täsmälääkkeet. Mulla on niitäkin ollut kokeilussa, mutta tosiaan niistä ei aina tiiä mikä toimi kellekin, eli mieluummin otan kohtauksen aikana sen mikä varmasti toimii eli panacodin.
 
Minä sain migreeniin Panacod+Burana yhdistelmän kun en saa sairauteni vuoksi käyttää "oikeita" migreeni-/täsmälääkkeitä. Panacodin vaikutukset ovat niin yksilölliset että on ihan turhaa pelotella koukuttumisella ja kovilla haittavaikutuksilla.
 
Lääkäri
Huumemammat selittelee, panacod ei tosiaan ole lääke migreeniin. Mankuvat kuitenkin ja jotkut toopet lääkärit sitten niitä kirjoittaa.

Sitten heilutaan lääketokkurassa ja ollaan pian riippuvaisia.
 
Panacodiin siedättyy todella nopeasti. Pahimpaan kipuiluun söin 8 panacodia ja siihen päälle ibumaxiax3 ja pari lyricaa päivässä. Enkä mikään narkki ole, enkä ollut sekaisin (vähän väsynyt vain). Eikä kukaan oikea narkki pelkällä panacodilla pärjää, tai ainakin siitä on tislattava codeiini puhtaaksi ja otettava ihan miehen annos..
 
"mamma"
Kannattaa noudattaa ohjeita joita siinä lääkemääräyksessä on. Parasetamolia saa syödä max 4mg vuorokaudessa (tämä tieto farmacasta). Itsellä oli välilevynpullistumaan 2x4, eli kaksi tablettia neljästi päivässä (6h välein), eli kärsii niitä ottaa enempi ku yhen..
:D
Se on kyllä 4g parasetamolia/vrk. Yhdessä tabletissahan on jo 500mg. :D kaikenlaisia asiantuntioita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi helvetti näitä ohjeita;27778044:
Ei kuole jos ottaa kaks kerralla, mutta kyllä kuolee jos alkaa vetämään yli kolmea grammaa parasetamolia päivässä. Kysy vaikka lääkäriltä tai myrkytyskeskuksesta tai joltain, jos et usko.
No ei siihen kuole. Grammasta Panadolia saa ottaa 3tbl/vrk, ihan ohjeen mukaan :)
 
"niin"
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;27778254:
Huumemammat selittelee, panacod ei tosiaan ole lääke migreeniin. Mankuvat kuitenkin ja jotkut toopet lääkärit sitten niitä kirjoittaa.

Sitten heilutaan lääketokkurassa ja ollaan pian riippuvaisia.
Olet kyllä huvittava, kiitos sulle siitä :)

Mutta yhä edelleen, panacosia määrätään migreeniin ja mulla sitä ei tarvi mankua vaan lääkärit sitä tyrkyttää joka helvatan kipuun. siis sekä migreeniin että leikkauksen jälkeen, murtumaan jne, vaikka mieluummin ottasin reseptit esim. buranalle ja panadolille.
 
huumemammat
Panacod ei tosiaan ole lääke migreeniin. Mutta mammat vetää mömmöjä, kun elämä tuntuu tylsältä. Kohta kysytään, miten sen paratsetamolin saa siitä pois, että jää vain se huume. Maksa kun ei kauan tuota panacodin naukkailua kestä ilman erottelua.

Sillä aineella muuten sitten lähtee migreeni :D

Ai niin, sen erottelun voi tehdä yksinkertaisesti kahvinsuodattimella.
 
"vieras"
[QUOTE="mamma";27778288]:D
Se on kyllä 4g parasetamolia/vrk. Yhdessä tabletissahan on jo 500mg. :D kaikenlaisia asiantuntioita :D[/QUOTE]

Juu, samaa katsoin, hiukan vaarallista ottaa neuvoja ihmisiltä jotka eivät edes tiedä gramman ja milligramman eroa.
 

Yhteistyössä