Annoitteko miehen katsoa kun synnytitte?

  • Viestiketjun aloittaja g-allup
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mun mies näki molemmilla kerroilla ihan kaiken, katteli välillä kun tukka jo näkyi jne... ja leikkasi napanuorat molemmilta ja näki istukat sun muut... eikä kuulemma ollu mitään ihmeellistä noissa...ja ei halutkaan hävinny, päinvastoin.. :D
 
Miehen kaveri ohjeisti ennen synnytystä olemaan katsomatta :D En muuten itseasiassa tiedä katsoiko sitten vai ei, kätilö ohjeisti tukemaan minua jotenkin sieltä hartioista, mutta en tykännyt siitä yhtään ja käskin pois..
 
x
olisin antanut mut eihän tuo kestänyt olla edes pääpuolella penkissä ku huusin vähän ekan kerran niin se karkas koko huoneesta ja ku sisko haki sen kotiin synnytyksen jälkeen niin oli pökränny koko matkan ja hokenu "hirveetä hirveetä". Joo on kasvanu kultalusikka suussa akvaariossa...
 
Ei todellakaan kiinnostanut sillä hetkellä mihin se tuijotti kunhan teki mitä piti eikä ollut kätilöiden tiellä. Ainakin esikoisen syntymän näki oikeinkin tarkkaan, puoli tuntia häntä ponnisteltiin pihalle. Kuopuksen kanssa olikin kiireempää ja varmaan jotain katseli mutta oli kuulemma väsyneempi niin ei seurannut yhtä tarkkaan :D
 
j
Olin valistanut miestä, ettei vilkuile alapäähän sitten kun aika koittaa, mutta eihän siinä tilanteessa kerennyt miettiin miehen näkemisiä. Kertoi jälkeenpäin katsoneensa. Oli kuulemma aika hurjannäköistä, muttei sentää traumoja jättäny. :D Itse en haluis omaa värkkiä nähdä siinä tilanteessa, tekis pahaa. Muiden näkeminen ei ole yhtään kauheeta kuitenkaan.
 
mun miehen kaveri ohjeisti kanssa mun miehelle ennen synnytystä että älä vaan kato, mutta mäkin synnytin kyljellään ja mies piti jalkaa ylhäällä joten oli siis hyvinkin aitiopaikalla ja silti täysillä apuna.
ei jäänyt traumoja tällekkään.
tyytyväinen oli kun näki,
ja mua ei kyllä ois voinu vähempää haitata. ehkä ihan vähän kateellinen olen, koska itsekin tahtoisin nähdä niinkin luonnollisen ja silti uskomattoman tapahtuman.
 
Huumorintajuinen
Taisihan tuo katella kummankin synnytyksen aikana jalkojenväliinkin. Esikoisen synnyttyä sanoi että eihän tuo ollut lehmän vasikoimista kummempaa. Ja toisella kerralla tuumasi että ei varmaan kannata vähään aikaan pyörällä ajaa.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Mä en antanut, en miehen enkä muidenkaan.. Viimeisessä synnytyksessä ( kolmas ) ystäväni jäi ponnistusvaiheen ajaksi huoneeseen, kahdessa ensimmäisessä paikalla vain kätilöt+lääkäri ( ponnistusvaiheessa ).
Eikö ole aika itsekästä jättää mies ulkopuolelle noin ainutlaatuisesta tilanteesta?
 

Yhteistyössä