Annoitteko miehen katsoa kun synnytitte?

  • Viestiketjun aloittaja g-allup
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Viisi lasta oon synnyttänyt mies vierelläni ja koskaan en ole tullut edes ajatelleeksi, että katsoiko mies alapäätä synnytyksessä. Väittäisin, että ei ole katsonut, kun on ollut vierelläni tukemassa, mutta ei mua kyllä olis haitannut, vaikka olis katsonutkin.
 
vieras
Kuopuksen synnytyksessä mies piti jalkaani ja katsoi, kun pää alkoi tulemaan ja näki siis koko tapahtuman. Eipä kuulemma tehnyt huonoa eikä ollut niin pahan näköistä, kun mä kuvittelen. Itse en siis mistään hinnasta olisi kenenkään synnytystä katsomassa!

Esikoisen syntymää ei nähnyt, tuli imukupilla ja lääkäri käski miehen ulos salista siksi aikaa.
 
vieras
Sen ainoan kerran kun mies on pää-päässä ollut, oli sektio, jossa oli ihan riittävästi porukkaa alapäähän. Kahdella muulla kerralla on pitänyt toista jalkaa kun kätilö on pitänyt toista. Mitä sillä ukolla olisi siellä synnytyksessä tehnyt, jos olisi vain huokaillut korvan vieressä?
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kyllä mies mun alapääni on ennenkin nähnyt. Täytyypä kysyä paljonko katsoi synnytyksessä :LOL:
minusta se ei ole ihan sama asia, onko nähnyt alapään normaaliolotilassa vai silloin, kun sieltä puskee parhaimmillaan 4kiloinen mötikkä ulos:)
 
:)
Miehen olis pitänyt tukea mua selästä mutta hyppäs innoissaan kurkkimassa jalkoväliin ja informoi että "sieltä tulee vauva". Ohhoh, ihanko totta... :D Mutta siis ei mua haitannut se yhtään.
 

Yhteistyössä