annoitko miehellesi heti ekana iltana?

• Viestiketjun aloittaja unna
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Sanokaapas miksi odottaa edes siihen iltaan koska seksihän on kivaa?
Miks pitäs antaa heti? Mä en todellakaan oo mikään helppo nakki ja sekös miehiä vasta kiinnostaakin! Jotain pitää jättää arvailujen varaan.. on mautonta antaa kaikkihetitässänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks pitäs antaa heti? Mä en todellakaan oo mikään helppo nakki ja sekös miehiä vasta kiinnostaakin! Jotain pitää jättää arvailujen varaan.. on mautonta antaa kaikkihetitässänyt.
Mutta eihän siinä mitään pahakaan ole.Ja tuo miesten yleistäminen ei ihan pidä paikkansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta eihän siinä mitään pahakaan ole.Ja tuo miesten yleistäminen ei ihan pidä paikkansa.
onko se yleistämistä jos miehet haluaa kaiken ja heti?

onko se yleistämistä jos miehet haluaa kaiken ja heti?
Kyllä jos sanot että miehet.Jos JOTKUT miehet niin eri asia.Ei kaikki halua sen enempää kuin kaikki naisetkaan.[/quote]

No mä tosiaan vetäsin tuon äijän n. 5% humalassa makuuhuoneeseen..

Äijä selvinpäin, oli sen eka kerta.. Ei ihan varmati oltas sekstattu vielä pitkään aikaan jos minä nainen en olis tehnyt aloitetta.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
no jos jotkut miehet haluaa kaiken nyt heti niin, riittääkös se, jos ei sit saakaan kaikkee heti tässä ja nyt...miehille siis.
Sekin varmaan riippuu miehestä:joku jää mielenkiinnolla odottamaan,toinen lähtee eteenpäin.
lähtisitkö sinä? ja missä tilanteessa? Ei varmaan lapsia ja paljookaan tunnetta pelissä?

Itse asiassa
annoin (tai sit se anto mulle)...:D Mutta, mainittakoon lieventävänä asianhaarana, että ennen tuota treffi-iltaa olimme olleet parhaat kaverit jo monta vuotta eli en nyt kumminkaan ihan ventovieraalle jalkoja levitellyt, vaikka ekat viralliset treffimme olivatkin....(juu tiedän, seli seli :LOL: )

Yhteistyössä