Miks pitäs antaa heti? Mä en todellakaan oo mikään helppo nakki ja sekös miehiä vasta kiinnostaakin! Jotain pitää jättää arvailujen varaan.. on mautonta antaa kaikkihetitässänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Sanokaapas miksi odottaa edes siihen iltaan koska seksihän on kivaa?
Mutta eihän siinä mitään pahakaan ole.Ja tuo miesten yleistäminen ei ihan pidä paikkansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks pitäs antaa heti? Mä en todellakaan oo mikään helppo nakki ja sekös miehiä vasta kiinnostaakin! Jotain pitää jättää arvailujen varaan.. on mautonta antaa kaikkihetitässänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Sanokaapas miksi odottaa edes siihen iltaan koska seksihän on kivaa?
onko se yleistämistä jos miehet haluaa kaiken ja heti?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta eihän siinä mitään pahakaan ole.Ja tuo miesten yleistäminen ei ihan pidä paikkansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks pitäs antaa heti? Mä en todellakaan oo mikään helppo nakki ja sekös miehiä vasta kiinnostaakin! Jotain pitää jättää arvailujen varaan.. on mautonta antaa kaikkihetitässänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Sanokaapas miksi odottaa edes siihen iltaan koska seksihän on kivaa?
Kyllä jos sanot että miehet.Jos JOTKUT miehet niin eri asia.Ei kaikki halua sen enempää kuin kaikki naisetkaan.[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:onko se yleistämistä jos miehet haluaa kaiken ja heti?
Sekin varmaan riippuu miehestä:joku jää mielenkiinnolla odottamaan,toinen lähtee eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no jos jotkut miehet haluaa kaiken nyt heti niin, riittääkös se, jos ei sit saakaan kaikkee heti tässä ja nyt...miehille siis.
lähtisitkö sinä? ja missä tilanteessa? Ei varmaan lapsia ja paljookaan tunnetta pelissä?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Sekin varmaan riippuu miehestä:joku jää mielenkiinnolla odottamaan,toinen lähtee eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no jos jotkut miehet haluaa kaiken nyt heti niin, riittääkös se, jos ei sit saakaan kaikkee heti tässä ja nyt...miehille siis.
Ei estä kun mentiin maistraatissa.Se estää etten halua.Tuntuu aika väärältä ajatukselta omalla kohdalla.Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:oot siis kunnon jätkä ja papin amen estää että et sorru vieraisiin?