vieras
miten te ootte tommossii..?mies sai ootella varmaan 4kk enne ku sai mittään, ja hyvinhän tuo on pysyny mukana senkin jälkeen jo 8vuotta.
juu,toi oli kova luottamusjuttu mun ukolle aikoinaan....Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:No toihan nyt on paljon paaaaljooon pahempi juttu kuin jos ois ihan taviksesti ollu...tohonhan mennään vasta sit kun ollaan naimisissa, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja teeri:en antanu muuta ku suihinoton...
Mä olin pitkään "hakenu" kumppania ja todennu, että pillun perässä ne miehet vaan on. Luovutin sit tositarkotuksella hakemisen ja rupesin nauttiin elämästä niin johan löyty ekasta yhenyönjutusta elämänkumppaniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:miten te ootte tommossii..?mies sai ootella varmaan 4kk enne ku sai mittään, ja hyvinhän tuo on pysyny mukana senkin jälkeen jo 8vuotta.
mä peesailen tätä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja iemel:en ees ekana vuotena... mut olin aikas nuori.
Täydellinen peesiAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Hö . Mikä kysymys tämä on olevinaan. En tietenkään. Sehän olisi siveetöntä ja kevytkenkäistä :attn:
...tokana iltana vasta, tuhannen porossa :xmas: