Annoin vauvan ystävälleni ja tapahtui jotain rikollista erään palstalaisen kanssa ;D

Vitsit, että unetksin levottomia nykysin...

Eilen päikkäreillä näin unta, että olin raskaana ja odotin kolmosia. Pyörryin kun lääkäri kertoi uutiset ja ahdistuin niin monesta hoidettavasta. Itkun kanssa tein päätöksen, että annan yhden vauvoista lapsettomalle ystävälleni ja vannotan että välimme eivät ikinä katkea.. :whistle:

Viime yönä näin unta että tapasin erään värikkään palstalaisen ja oltiin jossain ihan ihmeellisessä paikassa. Niinku joku leirin ja vankilan välimuoto. Meillä oli siinä yksi kerta seksiäkin ja oltiin tosi läheisiä. Sitte tää kaveri teki jonku porukan kans jotain kiellettyä ja oli räjähdyksiä ja muuta toimintaelokuvien tapaan. :LOL: Minäkin olin jossain vaiheessa vähän mukana niissä kielletyissä jutuissa mutta lopulta minun piti käräyttää ne "pomolle", kun se pomo kiristi minua jollain. Ja se minun uusi kaveri kuoli jossain räjähdyksessä.

Mitähän näistä sais irti jos alkais tulkitsemaan. :LOL: Ainakin palstalla hengailen ihan liikaa kun tulee uniinkin. Ja unessakin mietin, että tämä täytyy kirjoittaa palstalle! :LOL:
 

Yhteistyössä