annoin jollekin randomille mun puhelinnumeron :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin juhlimassa ja kun lähdin ravintolasta kotiin, joku ihan mukavan oloinen mies tuli juttelemaan mulle. Olin aika humalassa ja menin antamaan hänelle puhelin numeroni. Nyt mulla on tosihuono olo tuosta. En ollut kiinnostunut hänestä silleen ja kerroin sen hänelle ja mulla on poikaystävä. Kerroin sen myös. Hän kuitenkin kertoi haluavansa tutustua ja menin tyhmä antamaan sen numeron.

Mulla on kauhee morkkis. Onko tuo numeron antaminen aina sellainen "flirtti" homma. Annoinko nyt ymmärtää väärin, että olisinkin kiinnostunut.

En uskaltanut poikaystävällekkään sanoa, koska pelottaa että loukkaan häntä :( kannattaako nyt kuitenkin tunnustaa? en ajatellut nyt kuitenkaan vastata tuolle miehelle jos ottaa muhun yhteyttä. Tyhmä tyhmä tyhmä minä.

No tollasta sattuu, kaikille!
Älä vastaa jos mies soittaa tai laittaa viestiä. Kyllä menee perille.
Poikkikselle turha kertoa, seuraa mahdollisesti vain turhaa draamaa.

No jos tää mies viestittää sulle, niin voithan hälle sanoo, ettet ole kiinnostunut hänestä.

Mä kertoisin tossa tilanteessa omalle miehelleni, noin isoa asiaa, en pystyis salaamaan. Mulla rupee hyvinkin pienistä asioista omatunto soimaamaan ja yleensä pitkittyessä voin jo fyysisesti pahoin, eli alan oksentelee ja mahaan sattuu.

Mun mieheni raivostuis, jos tekisin noin. Käskis varmaan painumaan vittuun, sen verran hyvin tunnen mieheni.

No jos tää mies viestittää sulle, niin voithan hälle sanoo, ettet ole kiinnostunut hänestä.

Mä kertoisin tossa tilanteessa omalle miehelleni, noin isoa asiaa, en pystyis salaamaan. Mulla rupee hyvinkin pienistä asioista omatunto soimaamaan ja yleensä pitkittyessä voin jo fyysisesti pahoin, eli alan oksentelee ja mahaan sattuu.

Mun mieheni raivostuis, jos tekisin noin. Käskis varmaan painumaan vittuun, sen verran hyvin tunnen mieheni.

Noin isoa asiaa? Mun mielestä tuo ei kyllä todellakaan ole iso asia. Jätät ap vaan vastaamatta, jos se mies ottaa suhun yhteyttä. Ei kannata tehdä tästä asiasta isompaa kuin se onkaan.

On tuo flirtti-homma ja hölmösti tehty jos sulla on mies kotona, mutta ei nyt iso asia.

Riippuu miehestä kertoisinko, omalle kertoisin mutta jos on mallia "sekunnissa kiihtyvä kuumakalle" niin jättäisin kertomatta.

Jos tästä baarissa tavatusta miehestä vielä kuuluu, niin kerrot että pahoittelet että annoit ymmärtää väärin mutta tämä kotona oleva mies riittää sulle.

Ja EI OLE ISO ASIA, rapatessa roiskuu. :D

Joo mieki tiiän että mun mies suuttuis :( oon niin pahoillani. Mun mies on ihana ja nyt meni tekemään tollasen ihan tyhmän jutun, jonka tiiän loukkavaan häntä jos kerron. Se tilanne vaan meni jotenkin kavalasti siihen, että annoin numeron ja en ajatellut ihan selkeästi ku olin juonut :( Mutta en kyllä ollut silloinkaan kiinnostunut tuosta random miehestä, jotenkin en halunnut olla "törkeä" tai jotain... tyhmä tyhmä tyhmä.. eihän siinä mitään törkeää oo jos ei anna numeroo, mut jotenkin tuli sellainen olo.

Me ajattellaan tälläsista asioista vähän erillälailla ja jos hän olisi joskus tehnyt noin, niin en itse suuttuisi. Tässä nyt sit puntaroin sanonko tuosta vai en. Ja en enään ikinä tee tuollasta.

Jos tää uus tuttavuus soittaa tai viestittää, ni pääset helpoimmalla sanomalla et hän on saanu väärän numeron. Silloin hän varmimmin tyytyy poistamaan sun numeron ja jättää sut rauhaan

Liibalaabaliiba...

Jos kerrot, niin se johtuu ainoastaan siitä että haluat kokea hetken jolloin miehesi on sinusta mustasukkainen ja blaablaablaa...

Jos aidosti ajattelisit miehesi parasta ja haluaisit häntä säästää turhalta mielipahalta, niin jättäisit kertomatta.

[QUOTE="vieras";28174347]Liibalaabaliiba...

Jos kerrot, niin se johtuu ainoastaan siitä että haluat kokea hetken jolloin miehesi on sinusta mustasukkainen ja blaablaablaa...

Jos aidosti ajattelisit miehesi parasta ja haluaisit häntä säästää turhalta mielipahalta, niin jättäisit kertomatta.[/QUOTE]

Joo en kiitos halua. Taitaa olla parasta jättää mainetsematta ja käyttäytä tulevaisuudessa paremmin. Eikai tässä nyt mitään hirveen kamalaa tullut tehtyä, vaikka nyt onkin huono mieli asiasta.

Älä turhaan kerro. Siitä ei hyödy kukaan mitään. Mieskään todennäköisesti ei sulle soita, kun jos edes muistaa asian nyt jälkikäteen, muistaa myös sen että olet varattu etkä edes mitenkään kiinnostunut, ja tajuaa varmasti että tuli kännissä itsekin ihan turhaan sitä pyytämällä pyytäneeksi. Humalassa kun tuppaa yksi ja sama vaihde jäämään päälle jos jonkun hienon idean saa.....
Joten unohda vaan koko homma. :) Sitä paitsi et oikeesti edes tehnyt mitään väärää, kun motiivisi oli kumminkin kunnossa.

Veikkaanpa, että myös kundikaverisi on sortunut pikkutunneilla antamaan numeronsa randomimimmeille jopa teidän seurustellessanne - sitä sattuu. Aivan normaalia touhua, eikä siinä ole yhtään mitään, sillä raja kulkee soittoihin vastaamisessa.

Yhteistyössä