Anniina, Sofia vai Neea???

Mikäs näistä olis kivoin Joonaksen mahdolliselle pikku-siskolle?? Toisex ja kolmannex nimix oon aatellu Sara/Sofia/Neea/Ilona Olivia.

Tai oisko jotain muita kivoja nimiä tytölle ja pojalle, jossa olisi vaikka S-kirjain jossain kohtaa??
 
Musta Neea Ilona Olivia rimmais hyvin.

Sara ois kyllä myös kaunis, miten ois vaikka Sara Sofia tai Neea Sara Sofia?

Ja meillä on nuoremmalla just tuollainen nimi, joka on perinteisesti kirjoitettu yhdellä vokaalilla, mutta meillä kirjoitetaan kahdella. Tyttö on nyt 1 v 3 kk ja tällä viikolla vasta ekan kerran jouduin kertomaan, että "ei kun kahdella oo:lla"...
 
3xäippä
Minun mielestä olisi nämä nättiä nimiä
- Sara Neea Anniina tai Anniina Sara Sofia
Tässä myös minun mielestä nättiä tytön nimiä:
Aino, Annika, Sanni, Lilli, Liisi, Henna, Maiju, Miia, Outi, Taija, Emilia, Eveliina, Paula, Pauliina, Kaisa, Sonja, Jenni, Inka, Leena ja Susanna.
Tässä olisi myös minun mielestä nätti pojan nimia:
Anssi, Antti, Atte, Eemeli, Jaakko, Jukka, Juho, Mikko, Tomi, Teemu, Tuomas, Tuukku, Ville, Valtteri, Ossi, Niko, Leevi, Simo, Aleksi ja Eetu.
Tässä olisi minun mielestä nätit lasten nimet.
 
mariha5
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 22:51 3xäippä kirjoitti:
Minun mielestä olisi nämä nättiä nimiä
- Sara Neea Anniina tai Anniina Sara Sofia
Tässä myös minun mielestä nättiä tytön nimiä:
Aino, Annika, Sanni, Lilli, Liisi, Henna, Maiju, Miia, Outi, Taija, Emilia, Eveliina, Paula, Pauliina, Kaisa, Sonja, Jenni, Inka, Leena ja Susanna.
Tässä olisi myös minun mielestä nättiä pojan nimiä:
Anssi, Antti, Atte, Eemeli, Jaakko, Jukka, Juho, Mikko, Tommi, Teemu, Tuomas, Tuukka, Ville, Valtteri, Ossi, Niko, Leevi, Simo, Aleksi ja Eetu.
Tässä olisi minun mielestä nätit lasten nimet.
 

Yhteistyössä