Annatteko muiden käyttää pankkikorttianne?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Annatko miehesi, ystäväsi tai lastesi maksaa ostoksiasi omalla pankkikortillasi? Esim. joku muu käy ostamassa sinulle jotain mitä haluat ja ottaa korttisi mukaan, ja näpyttelee tunnuslukusi?

Ulkomailla maksan aina mieheni kortilla, siksi tämä tuli mieleen.
 
En enään enkä suosittele muillekaan! Kerran annoin miehen käydä ostamassa kioskilta tupakkia kun en viitsinyt rattaiden kanssa tunkea kioskiin. Tämä maksoi 130e, joten ei oikeasti kannata!
 
??
Olen myös antanut pankkikorttini ystävälle kun hän haki meille ruokaa. Maksoi omansa omalla kortillaan ja mun ruoat mun kortilla, kun ei mulla ollut käteistä mukana. Luulin että monet tekevät näin mutta ei palstalla :)
 
Sitten kun sattuu kassalle se sääntöjä noudattava asiakaspalvelija, niin täällä ulvotaan naama vääränä, että suuri vääryys kävi, kun kortti lähti käymään pankissa kierroksella.
jep, mä kuulemma pilasin erään pariskunnan joulun yks vuosi, kun mies yritti maksaa kortilla, jossa oli naisen nimi..soitti puhelun tälle kyseiselle kortin omistajalle (ehkä) ja antoi luurin mulle, että kuulen omin sanoin hänen antavan luvan miehelle maksaa kortilla :D no, siinä kävi sitten niin että mies lähti ilman korttia ja ostoksia kaupasta, kortin omistaja sai tulla hakemaan kortin henkkareiden kanssa.
 
unjik
Annan tytön käydä nostamassa rahaa ja sitten vasta käydä kaupassa, en halua sitä riskiä ottaa että se kortti lähtis sit käymään pankissa. Muuten en anna, jos pitää miehelle antaa rahaa tai toisinpäin niin se onnistuu nettipankinkin välityksellä mutta muksulla ei oo vielä omaa pankkikorttia niin nyt tehdään näin.
 
kyllä
Paitsi jos jonkun vikatilanteen vuoksi täytyy, niin silloin läks.
Josjos. Koskaan ei ole sattunu. Yleensä ne vikatilanteet aiheutuu siitä kortin käyttäjästä. Esim su oltiin perheellä leikkikentällä. Tultiin ja mies ajoi. Piti hakea juusto kaupasta. Mulla ei ollu lompakkoa. Mies kurvas kaupan eteen ja hain juuston. Saahan tästäkin ihan niin hankalaa jossittelua kuin haluaa.
 
..
Sitten kun sattuu kassalle se sääntöjä noudattava asiakaspalvelija, niin täällä ulvotaan naama vääränä, että suuri vääryys kävi, kun kortti lähti käymään pankissa kierroksella.
Just taannoin todistin tapausta, kun edellä oleva asiakas yritti maksaa miehensä S-kortilla. Kortti lähti, mutta rouva ei ymmärtänyt lainkaan miten näin kävi kun sehän on hänen miehensä kortti.
 
dah
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27391514:
Josjos. Koskaan ei ole sattunu. Yleensä ne vikatilanteet aiheutuu siitä kortin käyttäjästä. Esim su oltiin perheellä leikkikentällä. Tultiin ja mies ajoi. Piti hakea juusto kaupasta. Mulla ei ollu lompakkoa. Mies kurvas kaupan eteen ja hain juuston. Saahan tästäkin ihan niin hankalaa jossittelua kuin haluaa.
Kukin tyylillään. Ei kannata naukua sitten, jos tulee kallis keikka pankin kautta.
 

Yhteistyössä