Annatteko muiden käyttää pankkikorttianne?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
Muuten. Viime kesänä tyttö hajotti Visa electroninsa juuri ennen kuin oli lähdössä kielikurssille. Siirsi sitten rahat vain veljensä tilille ja otti oman korttinsa sijaan mukaan veljensä pankkikortin. Hyvin toimi hätätilanteessa niinkin.
 
"joku"
Mulla on miehen visa electron ja miehellä mun. Luottokortteja ei lainailla. Vain kriisitilanteissa käytän miehen electronia ja pyrin aina mielummin nostamaan rahat kuin että maksaisin miehen kortilla.

Meillä on eri pankeissa tilit joten siirto ei onnistu tosta vaan.
 
En, enkä käyttäis miehen korttia vaikka antaisikin luvan. Osaan siirtää tililtä toiselle rahaa tai varata käteistä mukaan ihan omatoimisestikin.

Pari kertaa olen hakenut äidille käteistä automaatista hänen kortillaan, kun ollaan oltu mökillä ja äiti ei ole itse jaksanut lähteä kirkolle.
 
Joskus on käyny hyvä ystävä tai veli rahaa nostavasssa miun tililtä, ni ja mies käy useesti nostamassa,
jos tarvitaan käteistä johonkin, vaikka lainaan tai bensarahaksi tai muuhun käyttöön.

En anna kenelle tahansa miun korttia, vain niille joihin voin luottaa 100 %.

Kaupassa ei oo kukaan muu maksanu miun kortilla tai mie muiden.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Annatko miehesi, ystäväsi tai lastesi maksaa ostoksiasi omalla pankkikortillasi? Esim. joku muu käy ostamassa sinulle jotain mitä haluat ja ottaa korttisi mukaan, ja näpyttelee tunnuslukusi?

Ulkomailla maksan aina mieheni kortilla, siksi tämä tuli mieleen.
mitä sitten sama talous. Joku sen maksaa. Olen käyttänyt ystävän korttia kun piti hakea rahaa. Se kirjotti sen lapulle että ei tarvitse painaa mieleen. En vielä tänäkään päivänä muista mikä oli tunnus luku! Vaikka muistasin en TODELLAKAAN pöllis sen korttia ja kävis nostamassa! Rehellisyys maan perii!
 
VS
Miehen kans käytetään välillä puolin ja toisin toistemme kortteja, mut mies ei muista mun tunnuslukua, et eipä siitä ole hyötyä, jos vaikka tartteis käydä mun tiillä... Tytölle en anna korttia, vaik monesti olen miettiny, et pitäiskö opettaa se nostaa tililtä käteistä...
 

Yhteistyössä