Annatteko miehelle aina kun haluaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pas.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin siitä nautin mutta kun ei ihan aina jaksais. Sillon ku lapset nukkuu on sitä omaa aikaa ja joskus olis vaan kiva sillon olla. Sit huomaan että ku lapset unilla, isäntä jo laittaa ovea lukkoon, verhoja pienemmälle yms. ihme ettei vettäkin jo valumaan että päästään sit pesulle.... Siinä menee se vähäkin into... Ja jos hänellä tekee mieli ja minulla ei, yleensä teen hänelle kivaa! Mutta mutta.... Vaikea selittää...

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
E. Miksi ihmeessä sen tekisin, jos mulla ei itsellä seisois? Saahan mua yrittää innostaa, mut jos ei innosta, niin mikä idea siinä on? Mitä mies siitä muka sais? Sama sit et vetäis käteen.

Onko naisillakin erektio?

Joo-o. ;) Mulla on pien pippel. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Itsekin siitä nautin mutta kun ei ihan aina jaksais. Sillon ku lapset nukkuu on sitä omaa aikaa ja joskus olis vaan kiva sillon olla. Sit huomaan että ku lapset unilla, isäntä jo laittaa ovea lukkoon, verhoja pienemmälle yms. ihme ettei vettäkin jo valumaan että päästään sit pesulle.... Siinä menee se vähäkin into... Ja jos hänellä tekee mieli ja minulla ei, yleensä teen hänelle kivaa! Mutta mutta.... Vaikea selittää...

No miksi et miehelle tota sano? Sano että tänään haluisit vähän romantiikkaakin tai oamaa aikaa? ja miksi ovi lukkoon?

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No miksi et miehelle tota sano? Sano että tänään haluisit vähän romantiikkaakin tai oamaa aikaa? ja miksi ovi lukkoon?

Olen sanonut!!! Monta kertaa!!!
Ovi lukkoon=ettei naapurin vanhapiika kävele sisälle noin vaan...

Juu annan, ei sitä loputonta vonkaamista, valittamista, kinuamista, mököttämistä ja lopulta huutamista, jaksa kauaa. Siinähän panee kuollutta lahnaa jos kerta on pakko saada. Onneksi on vähään tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Juu annan, ei sitä loputonta vonkaamista, valittamista, kinuamista, mököttämistä ja lopulta huutamista, jaksa kauaa. Siinähän panee kuollutta lahnaa jos kerta on pakko saada. Onneksi on vähään tyytyväinen.

Heh ;)

"Annan" aina kun mies haluaa, mutta samalla myös otan... Nautin seksistä ja haluan sitä useammin kuin mieheni, joten näin. Mies ei ikinä ole vongannut, mun on pakko myöntää et ite joskus oon kerran tai pari lähes vongannut.. heh. Aina yhteisestä halusta harrastetaan seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Miten niin annan????? Meillä nautiskellaan toisistamme ja itsestämme silloin kun tekee mieli. Ja kun pidemmän aikaa on yhdessä oltu niin kyllä ymmärretään sekin, että jompaa kumpaa väsyttää joskus.

No minusta se on "antamista" ellei itse jaksais...
Ja nautitaan kyllä molemmat mutta joskus vaan väsyttää tai ajatukset muualla. Mies toki ymmärtää, silti haluaa....

meillä halut kohtaa aika hyvin, mikään vonkaaja mieheni ei ole, käytöksestä kyllä huomaa jos alkaa olemaan puutteessa kun on tavallista hermostuneempi. En anna jos ei itseä huvita.

Yhteistyössä