Annatteko miehelle aina kun haluaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pas.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pas.....

Vieras
Voi että ärsyttää, taas!!!!
Siis annattekko miehelle aina kun sillä tekee mieli?
Vaikka ei itse jaksais? Tuntuu että siitä tulee niin pakkopullaa ja odottaa "kauhulla" että joko taas?

Jossain suhteessa molemmat antavat toiselle aina kun toinen haluaa. Aika kunnioitettava periaate, vaikka minua kyllä nyppisi, jos vaimoni kutoisi samalla kun nylkyttäisin häntä.

No, en todellakaan. Ei siinä yksin hänen halunsa sanele, ainakaan meillä. Johan siinä sais olla monta kertaa päivässä jalkojaan levittelemässä. Vaikka rakastelu kivaa puuhaa omasta mielestänikin on, niin ei sitäkään nyt ihan kokoajan jaksa. Meillä ainakin kunnioitetaan toistemme haluja niin paljon, et molempien täytyy haluta ottaa ja antaa, siten se sujuu. Lopputuloksena: ihan riittävän usein :)

E. Miksi ihmeessä sen tekisin, jos mulla ei itsellä seisois? Saahan mua yrittää innostaa, mut jos ei innosta, niin mikä idea siinä on? Mitä mies siitä muka sais? Sama sit et vetäis käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
E. Miksi ihmeessä sen tekisin, jos mulla ei itsellä seisois? Saahan mua yrittää innostaa, mut jos ei innosta, niin mikä idea siinä on? Mitä mies siitä muka sais? Sama sit et vetäis käteen.

peesi

Onko naisillakin erektio?

Näin munki mielestä.

Mä en tiijä ymmärsinkö mä tän kysymyksen oikeen, mut en todellakaan "antais" jollekkin vonkaajalle.

Enkä ymmärrä miks se on että " annatko", ihan kuin nainen ei siittä nauttis, tai mulle ainakin tulee sellainen mielikuva tosta annatko kysymyksestä.

Ja seksiä meil on 5-6krt viikossa, mut ei ikinä lähde siittä liikkelle et mies vonkais.

Yhteistyössä