V
vierailija
Vieras
kanssa? Tarkoitan nyt niitä herkkänahkaisia lapsia, jotka illalla kotona kertovat että Ville on kiusannut: tuuppasi mua, kaatoi mun pyörän kuraan, löi nenään, irvisteli vihaisesti, kun me tehtiin majaa niin otti multa kepin... Sitten sen Eetun äiti soittaa että mites tän nyt hyvität kun teidän Ville on kiusannut meidän Eetua. Siinä sitten asiaa selvitetään puolin ja toisin, niin alkaakin selviimään että tuuppaus on ollut hipassa tapahtunut kiinniotto, samoin nenään on ilmeisesti osunut jotain vahingossa, ja kaikkien pyörät kaatuivat kun vauhdilla pysähdyttiin kun huomattiin jotaki kivaa nurmikolla. Ville irvisteli kun ampiainen pisti, ja Ville otti maasta juuri sen kepin mitä Eetu oli katsellut kahden metrin päästä...
Mulla alkaa hermot mennä, tekis mieli sanoa meidän Villelle että älä oo sen Eetun kanssa kun siitä tulee aina selkkauksia, mutta sitten tietysti sen äiti soittaa että nyt Eetua on syrjitty!
Älkääkä vastatko että meidän Ville selvästi on kiusaaja, koska se ei ole, tätä Eetua karsastaa jo muutkin alueen äidit kun se ei kestä mitään normaalia leikkiä, ja sitten sen äiti soittelee perään että hänen lastaan on kiusattu.
Mulla alkaa hermot mennä, tekis mieli sanoa meidän Villelle että älä oo sen Eetun kanssa kun siitä tulee aina selkkauksia, mutta sitten tietysti sen äiti soittaa että nyt Eetua on syrjitty!
Älkääkä vastatko että meidän Ville selvästi on kiusaaja, koska se ei ole, tätä Eetua karsastaa jo muutkin alueen äidit kun se ei kestä mitään normaalia leikkiä, ja sitten sen äiti soittelee perään että hänen lastaan on kiusattu.