Annatko puolison käydä vieraissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö olen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkö olen?

Vieras
Olen perheellinen nainen. Elämme ns. uusperheessä. Naimisissa muutema vuosi ja yhteisiä vuosia liki 10.

Minun mieheni pyytää lähes päivittäin että antaisin luvan hänen käydä vieraissa naisissa tai edesä maksullisen tykönä, jotta hän saisi tyydytettyä seksuaalliset halunsa muita naisia kohtaan.

Taustaa: meillä harrastetaan seksiä usein monta kertaa viikossa, on suikkaria, ja muuta virikettä seksielämässämme. Miehelleni se vaan ei riitä, vaan hän haluaa käydä luvallani kokeilemassa muita naisia. Lupaa en voi antaa koska se sattuu minuun.

Samoin sattuu se kun hän haavelee "kodin hengettärestä" joka pitää järjestyksessä kodin sekä miehen tarvittaessa.

Olen kuunnellut tätä kohta pari vuotta ja nyt alkaa olemaan voimavarat minullakin lopussa. Rakastan miestäni, mutta en tiedä kestääkö se rakkaus ihan kaiken.

Miten muut pariskunnat onko teillä vastaavia juttuja?

Miehelläsi ei ole ihan kaikki kotona, jos päivittäin uneksii pettämisestä ja muista naisista. Mitäs hän sanoisi, jos sinä toistaisit samoja unelmia hänelle. Kokeilepa, mitä tapahtuu, kun alat ääneen haaveilla tosi isomunaisesta, upeasta rakastajasta, ei vain höyläävästä panomiehestä, kuten hän ilmeisesti on.

Saatko sinä mitään seksistä tuollaisen miehen kanssa? Kyllä minulla olisi ainakin halut nollissa, jos jatkuvasti toistettaisiin, että en riitä.

Anna miehen mennä, tuskin menetät mitään. Mies huomaa piankin menettävänsä jotain arvokasta, mutta omapa on valintansa. Kenties hänellä on jo katsottuna se "vieras nainen"?

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö olen?:
Minun mieheni pyytää lähes päivittäin että antaisin luvan hänen käydä vieraissa naisissa tai edesä maksullisen tykönä, jotta hän saisi tyydytettyä seksuaalliset halunsa muita naisia kohtaan.

Rakkaus perustuu kunnioitukseen. Minkänlaista kunnioitusta en miehesi käytöksessä sinua kohtaan havaitse, enkä ymmärrä miten voit häntä enää kunnioittaa moisen käytöksen jälkeen.

Miehesi tuntuu kärsivän jonkinsorttisesta seksiriippuvuudesta.Apua on saatavilla. Jospa varaisitte ajan perheneuvolaan, psykologin juttusille. Ehkäpä asiat alkaisivat aueta.

Joo. Tässä parisuhteessa selvästi toisella on kaikki hyvin ja vain toinen on sitä mieltä ettei ole. Se tyytymätön osapuoli voi muuttaa vain omaa tapaansa toimia, ei toisen tapaa tai haaveita.

Hei ap,

Olen kyllä hyvin ihmeissäni miehesi käytöksestä. Yrittääkö hän pitää sinua jotenkin varpaillaan? Osoittaa "valtaansa" sanoen, että sinä et hänelle riitä? Todella merkillistä käytöstä!

Olet ilmeisesti kuitenkin varma, että hän ei ole pettänyt sinua "ilman lupaasi"? (Heittelen tässä nyt ihan mieleen tulleita ajatuksia vaan...) Jos miehelläsi on noin kova halu pettää sinua, niin miksi hän ei ole sitä jo tehnyt? Tulee mieleen, että tuo vonkaaminen on juuri jotain ihme (valta?)peliä. Mitä tapahtuisi, jos lopulta sanoisit, että et jaksa kuunnella enää ja antaisit "luvan"? Ehkä hän menisikin ihan hämilleen ja ihmettelisi, että etkö enää rakastakaan häntä. Ehkä hän tällä vonkaamisella ja sinun kieltämisellä haluaa jatkuvasti todistella itseleen, että rakastat miestäsi.

Olen kuitenkin samoilla linjoilla sinun kanssasi tässä asiassa ap, että mitään lupaa pettämiseen sinun ei kyllä tule miehellesi antaa! Kuten itsekin kirjoitit, antaisit miehellesi luvan satuttaa itseäsi! Et voisi elää miehesi, etkä ITSESI, kanssa sen jälkeen.

Oletko kertonut miehellesi, kuinka loukkaavalta tuo hänen vonkauksensa sinuta tuntuu? Itse en lähtisi ehdotetulle linjalle, että alkaisit itsekin pyydellä lupaa hankkia miesseuraa muualta. Tämä voisi antaa miehellesi kuvan, että vastaavanlainen käytös on jotenkin normaalia tai ok. Mitä se ei siis _minun mielestäni_ ns. "normaalissa" parisuhteessa ole.

Voimia sinulle ap! En tiedä, miten olet jaksanut tuota näinkin kauan! Olisin ihan shokissa, jos mieheni kysyisi minulta jotakin vastaavaa.

Minä ainakin loukkaantuisin sydänjuuriani myöten, jos mieheni sanoisi, että hän haluaa vierasta, koska minä en riitä. Näyttäisin ulko-ovea samantien, ottaisin hänen avaimensa itselleni ja toivottaisin tervemenoa. Eikö miehesi tajua, että elämässä ei voi saada kaikkea? Jos hän haluaa eri naisia, niin hän voi sitten sinkkuna toteuttaa itseään, mutta se on liikaa vaadittu, että naisen pitäisi olla jämäkkä ja topakka kotiemäntä ja toisaalta kuitenkin ihan ristiriitaisesti pitäisi saada juosta pitkin kyliä kalu pystyssä.

Anna miehesi valita: vaihtoehdot on sinkkuus tai uskollisuus.

Minä kyllä keskustelin tästä kyllästymisasiasta mieheni kanssa heti alkuvaiheessa. Olimme molemmat samaa mieltä, että pettämistä ei sallita, mutta jos jompaa kumpaa alkaa haluttamaan vieras kumppani, niin sitten harkitaan jotakin muuta. Nimittäin jos mieheni tekisi mieli vierasta naista, niin sitten toteutamme asian niin, että ENSIKSI hankimme sänkyymme kolmanneksi pyöräksi MIEHEN. Sen jälkeen sitten voidaan kokeilla sitä, että sänkyyn otetaan joskus myöhemmin kolmanneksi pyöräksi vasta nainen. Vastaavasti siis jos minun tekisi mieli vierasta miestä, sänkyymme tulisi vieras nainen joukkoomme ja vasta sen jälkeen saisin sitä vierasta miestä, kun mieheni olisi paikalla. Voi kuulostaa oudolta, mutta tässä ideana on juuri se, että ei voi haluta vain itse, vaan pitää olla valmis antamaan toisellekin. Siinä sitä sitten joutuisi ajattelemaan, että haluaako, että vaikkapa toinen nainen on susiruma, kun itsekin häneen joutuu koskemaan tai jos hän on kauniimpi, nuorempi ja hoikempi, niin olenko mustasukkainen. Toistaiseksi ei ole ollut minkäänlaista tarvetta kolmanteen pyörään.

Onkohan miehelläsi mennyt sekaisin fantasiat ja todellisuus? Ymmärrän hyvin, että hyvään seksuaaliseen vireeseen pääseminen tai vaikkapa masturboinnin aikana haluaa ajatella vieraita kumppaneita, mutta se on vain mielikuvitusta, ei todellisuutta. Elämältä ei millään saa kaikkea mitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö olen?:
Taustaa: meillä harrastetaan seksiä usein monta kertaa viikossa, on suikkaria, ja muuta virikettä seksielämässämme. Miehelleni se vaan ei riitä, vaan hän haluaa käydä luvallani kokeilemassa muita naisia. Lupaa en voi antaa koska se sattuu minuun.

Jos mies olisi niin vähä-älyinen ja kyselisi pelkästään oman nautintonsa perään lähes päivittäin, se ei todellakaan sattuisi minuun vaan häneen...
Mikäli muut naiset ilman minun läsnäoloani kiinnostaisivat niin paljon, että hän haluaisi sitä tehdä, edellyttäisin hänen hoitavan asian niin diskreetisti, ettei siitä koituisi minulle pienintäkään (ala)pään vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:
[viesti moderoitu]

Nyt alkaa todella kummastuttamaan, että millä koulutuksella palstan modet oikein toimivat. Oispas hauska tietää, että mikä ihme tässä karisman kommentissa sai jonkun painamaan paniikkinappulaa.

Hei haloo ja oikeesti jotain pientä rajaa sen napin hiplailun suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
[viesti moderoitu]

Nyt alkaa todella kummastuttamaan, että millä koulutuksella palstan modet oikein toimivat. Oispas hauska tietää, että mikä ihme tässä karisman kommentissa sai jonkun painamaan paniikkinappulaa.

Entä sinun kirjoitustesi poistot, liian kovalla kädelläkö?

Kiitokset kannustavista vastauksista. On paljon ajateltavia asioita. Tuo valtapeli ajatus voisi hyvin kyllä kuvastaa meidän tämän hetkistä elämäämme.

[viesti moderoitu]

Nyt kyllä kiinostas minuakin tietää, mitä kauheaa kommentissani oli???

Alkuperäinen kirjoittaja pusikko-Pipsa:
Nimittäin jos mieheni tekisi mieli vierasta naista, niin sitten toteutamme asian niin, että ENSIKSI hankimme sänkyymme kolmanneksi pyöräksi MIEHEN. Sen jälkeen sitten voidaan kokeilla sitä, että sänkyyn otetaan joskus myöhemmin kolmanneksi pyöräksi vasta nainen. Vastaavasti siis jos minun tekisi mieli vierasta miestä, sänkyymme tulisi vieras nainen joukkoomme ja vasta sen jälkeen saisin sitä vierasta miestä, kun mieheni olisi paikalla. Voi kuulostaa oudolta, mutta tässä ideana on juuri se, että ei voi haluta vain itse, vaan pitää olla valmis antamaan toisellekin.

Kuulostaa aika sekavalta ja todella teoreettiselta. Valitettavastihan nimittäin seksuaaliset halut eivät käskien ala. Ap.llakin vaikea varmasti alkaa haluta jotain kankea sänkyynsä vain jotta saisi näpäyttää miestä--

seksihaluthan vaihtelevat usein jopa päivittäin, ja varmasti loppujen lopuksi hankalaa on löytää joku "leluksi" sänkyyn toteuttamaan parisuhteen tasapuolisuutta.

Ihmisiä ei niin vaan "oteta sänkyyn"..harva suostuu, ja joka suostuu niin tokko järjissään.
Todennäköisempi on salasuhde, jossa nainen ja mies salaa haluavat toisiaan. Ja entäs jos kolmas pyörä pitää toista teistä ei-seksikkäänä, haluaa vain toisen.

Tiettyä ja todettua: Suhteen alussa kaikki parit aina sopivat että ei oteta ulkopuolisia suhteeseen...siksihän pettäminen on nimeltään pettämistä, useimmiten tuo sama keskustelu käydään suhteen alussa. Silloin molemmat halveksivat uskottomuutta ja tietävät mielestään kuinka tulee elää. Sitten eräänä päivänä vain..hupsista.

Joillakin ilmeisetikin on tarve "panna parastaaan" ja olla jatkuvasti jonkun kimpussa ja pyrkiä toteuttamaan omia seksuaalisia halujaan. -Ilmiö ei kait ole mitenkään sukupuolisidonnainen vaan "pakkomielle" seksin harrastaamiseen johtuu jostakin.

Vanha sanonta "panee kaikkia kaksijalkaisia tikapuista lähtien" kuvaa ehkä tätä pakkomiellettä miesten osalta, mutta naiset eivät kaiketi "häveliäisyyssyistä" kehtaa osoittaa seksuaalista aktiivisutta, sillä heidät luokitellaan helposti "hutsuiksi".

Sitävastoin ilmaisu "Häntäheikki", ei kuullosta yhtä pahalta, kuin huora. Tämä kaiketikin liittyy yleisiin moraalikäsityksiin ja kiimassa oleva "pissaliisa, aikuispissis, tai mummupissis" saattaa kuullostaa vieraalta ja pelottavalta. Ehkä tämä pelottavuus saattaa johtua siitä, että häntäheikki ei tule tiineeksi, mutta pissis tulee, mikäli ehkäisy ei ole kunnossa ja häntäheikki ei halua käyttää kortsua, vaan haluaaa "luomua".

Googlen hauilla - seksisriippuvuus- ja - seksiaddiktio - löytyy paljonkin aihetta käsitteleviä artikkeleita. Tässä yksi linkki, josta löytyy aiheesta, mikäli on vielä käytössä ja voimissaan. Jos ei ole niin Googlaa noilla hakusanoilla.

http://groups.msn.com/seksiriippuvuus

kysyy, sano, että siitä vaan! Kertoo sitten lähtiessään, että osaat lukon oveen vaihtaa ja pakata hänen vaatteensa oven ulkopuolelle valmiiksi. Pitääkö olla suositukset mukaan vai riittääkö pelkkä lausunto suhteen pituudesta, kun kehuja ei oikein voi antaa?
Sanot viileästi, että mies tekee valintansa sillä hetkellä, kun sille reissulle lähtee, paluuta ei ole!
Voithan myös sanoa, että alat itse katsella myös muita vaihtoehtoja, kun tässä aletaan varajärjestelmää käyttöön ottaa!
Pahimmillaan ja ilkeillen voit sanoa, ihanaa, sitten minäkin pääsen NAUTTIMAAN vieraissa!

Nuo miehen puheet kuullostaa minusta, kuin hän haluaisi viestittää, jos kotona palvelu pelaa, niin kyllä niitä ottajia löytyis muualtakin! Eräänlaista hienovaraista kiristystä, että nyt emäntä panee parastaan peliin, kun menetystä pelkää. Olisin sen verran "blondi" minäkin, että noiden puheiden jälkeen, kääntäsin sängyssä selkäni ja sanoisin, että haaveilen tässä vieraissa käynnistä minäkin..aaah!

[viesti moderoitu]

No se on tietysti tulkittu kehoitukseksi parisuhdeväkivaltaan ja yllytykseksi rikokseen. Kyllähän semmoiset on tämän palstan moderointipolitiikan mukaan on ehdottomasti poistettava.

-"Ap:n kannattaisi viedä miehensä sänkyyn ja antaa tälle piiskaa.."-

Elin miehen toiveiden mukaan ja se ei riittänyt!
Nyt elän omien toiveideni mukaan ja kelle se ei passaa, ei passaa minulle!
Mutta on olemassa MIEHIÄ, siis isoilla kirjaimilla ja miehiä, molemmat on oma "rotunsa".

[viesti moderoitu]

No se on tietysti tulkittu kehoitukseksi parisuhdeväkivaltaan ja yllytykseksi rikokseen. Kyllähän semmoiset on tämän palstan moderointipolitiikan mukaan on ehdottomasti poistettava.

-"Ap:n kannattaisi viedä miehensä sänkyyn ja antaa tälle piiskaa.."-

Joo...minusta mies vaan tuntuu tahtovan vähän kuritusta, kun ns. normaali ja ihan hyvältäkin vaikuttava seksi ei riitä. Tahtoo kotihengettären joka pitää kurissa, kuten ap. kirjoitti. Niiku: "Hei baby, anna mulle piiskaa" tyyliin.

Yhteistyössä