Annatko aivopestä itsesi homomyönteiseen yhteiskuntaan?

  • Viestiketjun aloittaja viimeinen niitti
  • Ensimmäinen viesti
"vaimo"
Varmaan samalla lailla kuin heterot harrastavat suuseksiä, seksiä tekokikkeleiden kanssa ja anaaliseksiä. Käytä mielikuvitustas;)
No toki tuo on vähemmän harvinaista nykyään, mutta Aatami ja Eeva ei tainneet tollasta vielä hokata?! Alkuperäinen seksi ei varmaankaan tuntenut tekokikkeleitä eikä kakkareikäpanoja?:)
Se, mitä nykyään tiedetään ja osataan, ei liity välttämättä mietenkään siihen, miten asia on ollut alunperin...koitan siis vihjata, että kyllä se miehen ja naisen välinen seksi, ilman tekohärveleitä, on aina ollut se "oikein" seksinmuoto. Muu on sitten sellaisen "jalostuksen" tuotantoa ja jokainen saa olla jalostuksista mitä mieltä haluaa...:flower:
 
Non compos mentis
[QUOTE="vaimo";23435321]No toki tuo on vähemmän harvinaista nykyään, mutta Aatami ja Eeva ei tainneet tollasta vielä hokata?! Alkuperäinen seksi ei varmaankaan tuntenut tekokikkeleitä eikä kakkareikäpanoja?:)
Se, mitä nykyään tiedetään ja osataan, ei liity välttämättä mietenkään siihen, miten asia on ollut alunperin...koitan siis vihjata, että kyllä se miehen ja naisen välinen seksi, ilman tekohärveleitä, on aina ollut se "oikein" seksinmuoto. Muu on sitten sellaisen "jalostuksen" tuotantoa ja jokainen saa olla jalostuksista mitä mieltä haluaa...:flower:[/QUOTE]

Eikös niitä dildoja ole löydetty kivikaudeltakin? Mä en usko näihin juttuihin, että "entisaikainen" seksi olisi ollut jotenkin puhtaampaa ja viattomampaa kuin nykyään.
 
ihmettelenpä vain taas
P.S. Miksiköhän se, että tekee kuten uskikset sanovat, ei ole aivopesua, mutta se, että itse päättää mitä on mieltä, on tottakai propagandan aikaansaamaa? Uskiksethan tässä ovat peräti kieltämässä homoutta sairautena. Maallistunutta valtaväestöä koko asia ei kiinnosta kovin paljon, eikä heille kukaan ole pakolla sanelemassa mielipiteitä sillä tyylillä että joko uskot tai sitten se on helvettiin meno edessä. Jännä juttu, että helvetillä pelottelu kuulostaakin niin monen korviin aivopesulta. Eikö?
 
outoo
Varmaan samalla lailla kuin heterot harrastavat suuseksiä, seksiä tekokikkeleiden kanssa ja anaaliseksiä. Käytä mielikuvitustas;)
no en näe kyllä anaaliseksiä ja tekokikkeleiden käyttöä normaalina heteroidenkaan kanssa.Piilohomoutta.Kun kerran ihan oikeat kikkelit ja reiätkin löytyy.Miehet haluaa persereikää kahdesta eri syystä 1)piilohomo 2)naisensa emätin on löysä
Syy dildoon1)miehen mulkku on liian pieni 2)miehen muna ei pysy riittävän kauan pystyssä
 
hghgh
Jaa, kuinkahan monia tämä kampanja edes hetkauttaisi, jos sitä ei tuettaisi yhteisin verovaroin?

Eiköhän se ole melkein kaikille meille kirkosta näiden asioiden vuoksi eronneille aivan se ja sama, mitä siellä kirkon sisällä tehdään ja ajatellaan niin kauan kun sitä toimintaa ei tueta verovaroin. Se, että en enää omista tuloistani maksa suoraan kirkolle veroja, ei tee oikeaksi esim. sitä, että jokaikinen yritys joutuu Suomessa maksamaan kirkollisveroa riippumatta omistajansa uskonnosta tai maailmankatsomuksesta. Tämä on mielestäni Suomen yhteiskunnan suurin häpeäpilkku.

Valtio ja kirkko on erotettava. Jokaiselle kirkolle ja uskonnolle yhtäläiset vastuut ja oikeudet ja vaikutusvalta (eli yhteiskunnallista valtaa nolla). Kirkon sisällä nämä todellakin usein erittäin ahdasmieliset fundamentalistit voivat sitten puuhailla aivan mitä tahtovat. Ei tällaisista naurettavista kampanjoista silloin nousisi tällaista älämölöä - ketä kiinnostaa mitä ne urpot ovat mieltä, jos sen tukemiseen ei mene yhteiskunnan varoja. Olisi ehkä muutakin tuettavaa Suomessa kuin uskonto.
 
"alma"
[QUOTE="vaimo";23435321]No toki tuo on vähemmän harvinaista nykyään, mutta Aatami ja Eeva ei tainneet tollasta vielä hokata?! Alkuperäinen seksi ei varmaankaan tuntenut tekokikkeleitä eikä kakkareikäpanoja?:)
Se, mitä nykyään tiedetään ja osataan, ei liity välttämättä mietenkään siihen, miten asia on ollut alunperin...koitan siis vihjata, että kyllä se miehen ja naisen välinen seksi, ilman tekohärveleitä, on aina ollut se "oikein" seksinmuoto. Muu on sitten sellaisen "jalostuksen" tuotantoa ja jokainen saa olla jalostuksista mitä mieltä haluaa...:flower:[/QUOTE]

Mistä sä tiedät, mitä aatami ja eeva touhus? Kuvaillaanko raamatussa heidän sessioitaan? Eihän niilä tainnut edes olla lamppua minkä vois sammuttaa tai peittoa, minkä alle piiloutua. Hui!
 
"vaimo"
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä vain taas;23435316:
Sanoisinko että melko pervoa vatvoa homoja ajatellesaan sitä, kuka laittaa ja mitä ja mihin reikään. *puistatus*

Miksi se puistattaa? Kuitenkin tälläkin palstalla jauhetaan näppikset kuumina miehen ja naisen välisiä panoja ja sitä kuka laittaa mihinkin reikään...?
Oisko se niin, että sinullakin pohjimmiltaan juuri se homous oksettaa, mutta sitä ei saa ääneen sanoa nykyään?
Itse en ole erityisen homonegatiivinen, kuten jo aiemmin sanoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä vain taas;23435316:
Niinpä. Ja se on sitten "tuputtamista", jos ihminen vaatii oikeutta elää rauhassa ilman että hänet leimataan sairaaksi. Tasa-arvon vaatiminen on silmille hyppimistä, tottahan toki. Pysykööt kaapeissaan ilman oikeuksia, koska eihän s eole pikku fundiksen elämästä eikä oikeuksista pois millään tasolla.

Homofoobikkoja kiinnostaa jotenkin pelottavan paljon tuo seksi-osasto homoissa. Kannattaisi varmaan vähän löysätä pipoa ja nauttia omasta seksielämästään, niin ei tarvisi sotkeutua muiden elämään. Sanoisinko että melko pervoa vatvoa homoja ajatellesaan sitä, kuka laittaa ja mitä ja mihin reikään. *puistatus*
toi on niiiin totta:D
mä oon monta kertaa miettinyt et mitä niiden ihmisten päässä oikeasti liikkuu, jotka homoparin nähdessään ensimmäisenä ajattelee ne harrastamassa seksiä:D
ajatteleekohan ne samoin heteroparin nähdessään?

miten sitä vois missään kulkea, kun kaupassa käydessäänkin puolet ajasta menis miettiessä et mitäköhän noikin siellä makkarissaan tekee..tai apua, jos ne tekeekin sitä keittiössä:O
 
heheee
Eikös niitä dildoja ole löydetty kivikaudeltakin? Mä en usko näihin juttuihin, että "entisaikainen" seksi olisi ollut jotenkin puhtaampaa ja viattomampaa kuin nykyään.
Esimerkiksi Aasiasta on löydetty todella riettaita seinämaalauksia ajalta ennen ajanlaskumme alkua, ryhmäseksiä ja kaikkea. Pompeijissa on myös riettaita piirroksia. Ikävä kyllä tämä erään kijoittajan kuvitelma "puhtaista" entisajoista on haavetta vain... ;)
 
Non compos mentis
Muutes, kaikki homot eivät harrasta anaalipanoja. Ihan sama kuin heteroillakin. Ei se ole kaikkien juttu. Ihme fiksaatio ihmisillä miettiä toisten makkarijuttuja, onko eka aatos uuden ihmisen tavatessa, että mitä asentoja harjoittaa ja käyttääkö aikuisviihdeleluja?
 
"vaimo"
Esimerkiksi Aasiasta on löydetty todella riettaita seinämaalauksia ajalta ennen ajanlaskumme alkua, ryhmäseksiä ja kaikkea. Pompeijissa on myös riettaita piirroksia. Ikävä kyllä tämä erään kijoittajan kuvitelma "puhtaista" entisajoista on haavetta vain... ;)
Voi toki olla. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehen ja naisen välinen seksi on se "oikein" seksimuoto, siksi kai se on yleisinkin ja perinteisin.
 
Eikös niitä dildoja ole löydetty kivikaudeltakin? Mä en usko näihin juttuihin, että "entisaikainen" seksi olisi ollut jotenkin puhtaampaa ja viattomampaa kuin nykyään.
Mäkään en usko. En nyt meinaa, että joka reikään ois ihan viksuu tunkee, mutta on löydetty tosi vanhaa taidettakin, jossa kuvataan anaalihommeleita.:x Jotain intiaanikannuja oon nähnyt ainakin kuvissa, mis isopäiset tyypit virnuillen vetelee, siis mies naista. Ilmeisesti jonkinlainen ehkäisyn korvike se. Ja niitä tekopilejä on ollut vissiin aina. siis joillain kunkaillakin oli, semmonen oman pilin päälle laitettava, ku ei varmaan ois muuten jaksanut niitä kaikkii haareminaisii.

Mutta siis, tämähän ei vielä todista, että nämä asiat olisivat vain hyviä ja suositeltavia. Jonkun mielestä tietty voi ollakin. No, minä ajattelen, että kuninkaan tekopili oli ainoastaan reilu, niitä naisia ajatellen.
 
"alma"
no en näe kyllä anaaliseksiä ja tekokikkeleiden käyttöä normaalina heteroidenkaan kanssa.Piilohomoutta.Kun kerran ihan oikeat kikkelit ja reiätkin löytyy.Miehet haluaa persereikää kahdesta eri syystä 1)piilohomo 2)naisensa emätin on löysä
Syy dildoon1)miehen mulkku on liian pieni 2)miehen muna ei pysy riittävän kauan pystyssä
Mutta kun mä naisena haluan peppuseksiä, niin olenko mä lesbo? Vai löysä? Ja dldoakin haluan, vaikka mieheni muna pysyy pystyssä ja on itseasiassa isompi kun se dildo.
Ja miten ne kakkein rajoittuneimmat ihmiset jaksavat aina eniten miettiä näitä anaali ja didojuttuja?
 
"pieras"
no en näe kyllä anaaliseksiä ja tekokikkeleiden käyttöä normaalina heteroidenkaan kanssa.Piilohomoutta.Kun kerran ihan oikeat kikkelit ja reiätkin löytyy.Miehet haluaa persereikää kahdesta eri syystä 1)piilohomo 2)naisensa emätin on löysä
Syy dildoon1)miehen mulkku on liian pieni 2)miehen muna ei pysy riittävän kauan pystyssä
Vaikuttaa siltä että olet hyvin perehtynyt tämän asian tutkimiseen ;)
 
"vaimo"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;23435380:
jaa kai se pedofilia ja itsensä paljastelukin on sitten normaalia?Eihän niistäkään voi parantua.Voihan vanha mies rakastaa pikkutyttöjä.Eihän se minulta ole pois.
Ehkä on vain ajan kysymys, milloin siitäkin tehdään normaalia. Ja sitten me, jotka emme sitä hyväksy, olemme tiukkapipoja ja ahdasmielisiä...maailma on sairas.
 
ihmettelenpä vain taas
[QUOTE="vaimo";23435350]Miksi se puistattaa? Kuitenkin tälläkin palstalla jauhetaan näppikset kuumina miehen ja naisen välisiä panoja ja sitä kuka laittaa mihinkin reikään...?
Oisko se niin, että sinullakin pohjimmiltaan juuri se homous oksettaa, mutta sitä ei saa ääneen sanoa nykyään?
Itse en ole erityisen homonegatiivinen, kuten jo aiemmin sanoin.[/QUOTE]

Jep, jos minusta on ällöä kuvitella muiden seksielämää, olen homokammoinen. Homona se olisikin vähän hankalaa. :D Kylläpä taas oli oikein logiikan kukkanen tämä päätelmäsi. Minusta on ihan yhtä oksettavaa miettiä mitä heterot tekevät, minua kiinnostaa vain oma seksielämäni jota en retostele missään. Eritoten homojen seksielämästä esitetään kovasti ihmettelyä ja sitä ruoditaan ikävään sävyyn. Vai ihanko tosissasi mietit naapurin Pirkon ja Pekan nähdessäsi että jaajaa, laittaakohan Pekka Pirkkoa myös b-luukkuun, ja ottaako se Pirkko suihin ja seisooko Peaklla edes? Jep, mielestäni tuollainen on ällöttävää, kahden ihmisen välinen hieno asia typistetään hikiseksi köyrimiseksi jota arvioidaan ulkoapäin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;23435380:
jaa kai se pedofilia ja itsensä paljastelukin on sitten normaalia?Eihän niistäkään voi parantua.Voihan vanha mies rakastaa pikkutyttöjä.Eihän se minulta ole pois.
Ei se ole. Kyllä sinun kannattaa hakeutua hoitoon, oikeasti.
 
yokotai
[QUOTE="alma";23435389]Mutta kun mä naisena haluan peppuseksiä, niin olenko mä lesbo? Vai löysä? Ja dldoakin haluan, vaikka mieheni muna pysyy pystyssä ja on itseasiassa isompi kun se dildo.
Ja miten ne kakkein rajoittuneimmat ihmiset jaksavat aina eniten miettiä näitä anaali ja didojuttuja?[/QUOTE]

liian suuri muna ja löysä pillu.Tai sitten tylsää seksiä.
 

Yhteistyössä