?
...
Vieras
mä sain kuukausi sitten maksettu velkani ulosottoon, niin ja huomio että jos menet töihin ja sinulla on ulosotossa, niin ne ottaa suoraan PALKASTA, ne otti minulta 1/3palkasta, maksapa siitä sitten hoitomaksuja ja sun muuta!!!!!!!! minulla oli yhteensä 2900eur ulosotossa
JA SE ON YHTÄ HELVETTIÄ!!! Et saa mistään mitään, jos esim.menee pyykkikone rikki ja ei ole varaa ostaa uutta, ja osamaksu olisi mahdollista, niin et saa!!!! oo sitten ilman konetta. Minulla nyt 0eur ulosotossa ja saan kerrankin 1000eur veronpalautuksen OMAAN KÄYTTÖÖN!!!!! Ennen tietty ulosotto viennyt nekin rahat! Mutta ymmärrän hyvin että ei oo helppoa, koska itselläni oli samatilanne ennenkun menivät ulosottoon, ja annoin ne mennä sinne! Muista että vaikka saisit vielä joskus maksettuukin ulosotto velan pois, niin merkintä jää vielä 2vuodeksi vai oliko se jopa 5vuotta, sitten vasta sulla on taas "puhdas" nimi
Eli en suosittelen, mutta jos et muuta voi niin anna mennä ja elä päivä kerralla, elämä jatkuu!!!! Mukavaa kesää