AnnaManna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekavaa

Vieras
MIelestäni olet ihan tavallisen näköinen, eli siis kaunis. Eikö jokainen ihminen ole kaunis? Mielestäni jos puhuu erikseen pitää mainita et olen kaunis, niin odotan jotain erityisempää, en ihan tavista.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
no jokaisella on oma mielipiteensä :D tuossa ketjussa olikin puhe siitä mitä mieltä _itse_ on. en olekaan niin kiinnostunut mitä te mammat olette täällä.
Älä välitä tuosta ap:n kommentista. Se on vaan kade sulle. Olet todella kaunis.. jos olisin mies, kosisin sua.

no jokaisella on oma mielipiteensä :D tuossa ketjussa olikin puhe siitä mitä mieltä _itse_ on. en olekaan niin kiinnostunut mitä te mammat olette täällä.

niin, mutta eihän se et sanoo olevansa ruma tarkoita sitä ettei huolehdi itsestään.Kaikilla vaan ei ole geeneissä niitä ominaisuuksia et näyttäis edes tavalliselta.
Eikös kuitenkin ole tärkeintä et on sinut itsensä kanssa?Useammin taitaa näillä kauniilla olla ongelmia itsensä kanssa olemisella (apua, olen lihonut 2kg, voi ei, mullon finni) kuin meillä vähemmän kauniilla..

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:

niin, mutta eihän se et sanoo olevansa ruma tarkoita sitä ettei huolehdi itsestään.Kaikilla vaan ei ole geeneissä niitä ominaisuuksia et näyttäis edes tavalliselta.
Eikös kuitenkin ole tärkeintä et on sinut itsensä kanssa?Useammin taitaa näillä kauniilla olla ongelmia itsensä kanssa olemisella (apua, olen lihonut 2kg, voi ei, mullon finni) kuin meillä vähemmän kauniilla..

siis onko kaikilta mennyt pointti ohi?? koko ketjun idea ja kysymys oli se, miten ihmiset suhteutuu itseensä!!

siis täh.. minäkin vastasin kysymykseen "pidätkö itseäsi kauniina?" Ei siinä todellakaan kysytty oletko mielestäsi muita kauniimpi tms. Eikös se nyt ole ihan hyvä jos pitää itseään kauniina, näytti sit miltä vaan. Ja ne henkilöt, joista joku äsken mainitsi, että on ongelmia itsensä kanssa kauneudestaan huolimatta EIVÄT pidä itseään kauniina.

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:

siis onko kaikilta mennyt pointti ohi?? koko ketjun idea ja kysymys oli se, miten ihmiset suhteutuu itseensä!!

Mutta etkä sä hyvä ihminen ymmärrä, että jos mä sanon olevani ruma, niin tee musta huonon itsetunnon omaavaa ihmistä?
Mulla on ihan hyvä itsetunto, mutta käsitän myös faktat, enkä mielestäni kuulu kauniiden sakkiin. Olen vain totuudenmukainen.
Silti itsetunnossani ei ole mitään vikaa

Yhteistyössä