V
"vieras"
Vieras
Törmäsin ketjussa taas tähän niin useasti kuultuun väittämään että "vaikka olisit kuinka kaunis,aina löytyy joku sinua kauniimpi."
Kertokaa noin ajattelevat, kuinka se on mahdollista?
Eikö kauneus ole suhteellista ja katsojan silmissä?
Jos yksi sanoo henkilöstä x että tämä on kaunis, yksi sanoo henkilöstä x että tämä on ihan tavis ja yksi että x on jopa vastenmielisen näköinen, mikä x silloin on?
Minulla on ystävä joka on mielestäni ihan tavallisen näköinen, en kiinnittäisi kadulla huomiota.
Hän kuitenkin pitää itseään kauniina.
Sitten taas minulla on ystävä joka on mielestäni älyttömän kaunis ja seksikäs ja hän pitää itseään ihan taviksena.
Olen myös itse kuullut kun olen sanonut olevani ihan kaunis, että "olet ihan tavallisen näköinen".
Niin millä mittarilla?
Kertokaa noin ajattelevat, kuinka se on mahdollista?
Eikö kauneus ole suhteellista ja katsojan silmissä?
Jos yksi sanoo henkilöstä x että tämä on kaunis, yksi sanoo henkilöstä x että tämä on ihan tavis ja yksi että x on jopa vastenmielisen näköinen, mikä x silloin on?
Minulla on ystävä joka on mielestäni ihan tavallisen näköinen, en kiinnittäisi kadulla huomiota.
Hän kuitenkin pitää itseään kauniina.
Sitten taas minulla on ystävä joka on mielestäni älyttömän kaunis ja seksikäs ja hän pitää itseään ihan taviksena.
Olen myös itse kuullut kun olen sanonut olevani ihan kaunis, että "olet ihan tavallisen näköinen".
Niin millä mittarilla?