AnnaBell...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko tyttösi tänään päiväkodissa?Otitko puheeksi sen kun tyttösi sanoi että sitä tuupittais siellä?

Juu on ja mies vei hänet tänään hän sanoi että puhuu heidän kanssa hyvin,eli hän kerro kun tulee kotiin,mä voin kertoa enemmän neljän jälkeen =) :hug:
 
juu,kiva että nostit,eli mies puhui ja he sanoivat ettei ollut mitään sellaista ja hän kaatui itse silloin ulkona :/ mutta he rupevat katsoa vielä parempi sitten,kun hän kerran sanoi niin,jos huomavat sitten he sanovat heti,eli en usko lapselle myös nyt,mutta katotaan
 
Ja tietysti kannattaa kysellä lapselta aina välillä (ei välttämättä päivittäin) onko "kiusattu" ja mainita päiväkodissa jos sanoo että on.Ettei hoitajilta unohdu se "tarkkailu".
 

Yhteistyössä