AnnaBell :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
ups,en humanut,en ottanut :/ enkä soita sinne enää ikinä,nyt nolotta että luppasin enkä tullut ja kirjoitin viesti hänelle ettei mä tuun,hän ei vastanut mitään,varma vihainen.... :(

Teit mielestäni ihan oikean päätöksen! :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
ups,en humanut,en ottanut :/ enkä soita sinne enää ikinä,nyt nolotta että luppasin enkä tullut ja kirjoitin viesti hänelle ettei mä tuun,hän ei vastanut mitään,varma vihainen.... :(

Teit mielestäni ihan oikean päätöksen! :hug:

mä olisin pystynyt jos olisin yksinäinen,muttei nyt kun on jo perhe ja mieskin nyt siitä mieltä että hyvää =) vaikka hän ei ollut silloin vastaan
 

Yhteistyössä