Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:joo jos kiinostaa lukea täysin sekopää akan typeristä valinnoista koostuvaa elämänkertaa. typerällä tarkoitan sitä et kuka nyt tekis semmosen kakarakatraan yh:na? ehkä siinä jotain ihan hyviäkin käytännön vinkkejä mut ne kyl normaali ymmärtää maalaisjärjelläkin, et ei tarvitse vaivautua lukemaan. makunsa kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nelle-e:Kertokaa vähän millaisia ne neuvot on.. Siis jotain ihan älyttömiäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Nelle-e:Kertokaa vähän millaisia ne neuvot on.. Siis jotain ihan älyttömiäkö?
Minä en kauhean hyvin muista enää, mutta se tyyli ei vedonnut minuun ollenkaan. Siinä oli minusta sellaista fanaattisuutta, jolle en lämmennyt. Vähän samanlaista kuin tällä palstallakin; jos kerran meillä tämä onnistuu ja toimii, niin kyllä sen PITÄÄ toimia ja onnistua kaikilla muillakin! Piste!
Alkuperäinen kirjoittaja Nelle-e:Olen lukenut jotain tuosta ko. opuksesta. Millainen on? Onko kiinnostavaa luettavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä luin sitä esikoisen vauva-aikana ja kyllä ihan pidin kirjasta. Fanaattisuutta siinä en huomannut tai en lukenut sitä sillä tyylillä vaan lähinnä mielenkiinnosta ja osan neuvoista omaksuin itselleni ja toiset taas suodatin.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä luin sitä esikoisen vauva-aikana ja kyllä ihan pidin kirjasta. Fanaattisuutta siinä en huomannut tai en lukenut sitä sillä tyylillä vaan lähinnä mielenkiinnosta ja osan neuvoista omaksuin itselleni ja toiset taas suodatin.
Kaverin lapset ovat aina käyttäytyneet hinosti ja kysyin neuvoa.. Iski tämän kirjan käteen kun odotin esikoistani. Pidin kirjan "tiukoista" säännöistä, jotka tukevat omaa kasvatusajatustani ( kova kuri ja paljon rakkautta). Esikoisen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia nukkumisen, syömisen, tottelemisen kanssa.. ja joitakin kirjan neuvoja noudatin pilkun tarkasti, jotkut annoin mennä ohi.
Nyt suosittelen kirjaa muillekkin, jotka ovat sitä mieltä, että "meidän talossa määräävät aikuiset, EIVÄT lapset. Niin ja tärkeää näiden päätösten osalta on tietenkin ollut, että keskustelemme mieheni kanssa yhdessä, ennen kuin otamme uuden tavan käyttöön ja molemmat noudatamme sitä!
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Meillä kyllä lapsi VIIHTYY ja on HYVÄNTUULINEN kun saa seurata kotitöitä tms. eli ei sillä kirjan neuvolla tarkoiteta sitä että äiti menee kodinulkopuolelle töihin vaan sitä, että aikuiset antavat lapselle mallia, kuinka maailmassa toimitaan ja kuinka lapsi siihen saa osallistua. Eli meillä siivotaan, tiskataan jne. kun lapsi hereillä, kun nukkuu, loikoillaan toimettomana sohvalla tms. Ja hyvin toimii. Lapsen osallistuminen tapahtuu tietysti lapsen ehdoilla: joko seuraa sivusta tai sitten osallistuu sillä tavalla kuin taidot antaa myöten. Sotkua tietysti tulee mutta taidot kasvaa pikkuhiljaa.
Lapsi ei ole maailman napa eikä päätä, mitä tehdään jne. Lapselle luo turvaa se että vanhemmat ohjaavat ja näyttävät mallia.