Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:niinpä!![]()
Mitähän Puun ura tykkää vauvalomasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Onnea Annalle ja miehelleen :heart: :heart: :heart:
En mä usko, että se ura muutaman kuukauden keikkatauosta kärsii sen kummemmin, eihän sitä tarvi kolmeksi vuodeksi kotiin hautautua.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Onnea Annalle ja miehelleen :heart: :heart: :heart:
En mä usko, että se ura muutaman kuukauden keikkatauosta kärsii sen kummemmin, eihän sitä tarvi kolmeksi vuodeksi kotiin hautautua.
ei varmasti, ei. jos raskii olla vain muutaman kuukauden kotonaitse ainakin aikoinaan esikoista odottaessa ja esikoisen syntyessä, olin niin innoissani asiasta, että koko muu maailma sai pysähtyä
![]()
mutta eihän toki kaikki ole samanlaisia![]()
minusta kiva uutinen, onnea tosiaan annalle :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Tuosta saa nyt ihan sen käsityksen, että jos ei jää kotiin pitkäksi aikaa, ei ole innoissaan lapsestaan :/ . Jospa Annan mies jää kotiin hoitamaan lasta, ja voivat kulkea äidin mukana keikoilla. Nuo asiat on järjestelykysymyksiä. Jotenkin sai sellaisen kuvan, että Annan vauva on enemmän kuin odotettu.