Anna-lehden sivulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Luin iltapäivälehdestä jutun Satu Silvon elämänkertakirjasta.
Mieleeni palautui aika, jolloin hän käynnisti kotikulmillani Klaari-projektin. Tilaisuudesta uutisoitiin paikallislehdessä, jonka ryhmäkuvassa olen.
Tilaisuuden jälkeen kävin Toimiva perhe-kurssin.
Satu kertoo lehtijutussa avioeronsa jälkeisestä ajasta.
Elimme lähes melko samanlaisissa tunnelmissa niinä vuosina.
Anna-lehden nettikeskustelut siirtyivät joulukuussa tälle palstalle.
Ehkä jollekin palstan lukijalle linkittämästäni artikkelista on iloa.
Toivottavasti ketju pysyy asiallisena.

Kiitos! Luen mielelläni jutun Satu Silvosta :) Olen nähnyt hänet näyttämöllä, käynyt aikanaan hänen ravintolassaan ja katsoin myös jakson, jossa hän esiintyi Maria Veitolan ohjelmassa.

Kiitos! Luen mielelläni jutun Satu Silvosta Olen nähnyt hänet näyttämöllä, käynyt aikanaan hänen ravintolassaan ja katsoin myös jakson, jossa hän esiintyi Maria Veitolan ohjelmassa.
Minäkin kävin kerran hänen ravintolassa. Kävin kauan sitten Kansallisteatterissa, jossa hän esitti Macbethia. Hienoa, että Satu tuli esille teinivuositeemalla.
Pääsin vähällä lähes samanikäisten lasteni kanssa. Kurssista oli paljon hyötyä. Onneksi saimme jäädä asumaan kotiin. Myimme sen myöhemmin remontin jälkeen, ja ostimme täysin uuden ja isomman asunnon.
Lopun tarinani jotkut uskollisimmat lukijani jo tietävätkin.
Sanna Marinin tarina eilisessä iltapäivälehdessä isästään juna-asemalla on liikuttava. Katsoin illalla Sannan esiintymisen The Daily showssa. Olen melko paljon Sannan tyyppinen persoona. Olen aina kyseenalaistanut ja pöyhinyt vanhoja, jo aikansa eläneitä asenteita.
Alan lämmittää riisipuuroa. Valmispuuro, jonka nappasin illalla Prisman hyllyltä.
Satu sanoo jutussa osuvasti, että elämä hänen ikäisenä on ihanaa.
”Elämä ennen ja jäljeen estrogeenin” on parasta miehen kanssa tai yksin.
Minulle Tuhnis oli ja on edelleen elämäni suurin rakkaus.
Paljon onnea hänelle isänä ja maailman onnellisimpana isoisänä eli ukkina.

Yhteistyössä