Anna joulukortti rahat ennemmin hyvään tarkoitukseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WTF

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
1 955
0
36
Me ollaan jo muutaman vuoden annettu joulukortti rahat parempaan tarkoitukseen.

Huonosti kohdelluille lapsille, ulkomaalaisille ja kotimaisille, eläimille ja itse asiassa kaikille apua tarvitseville! ei tietenkään meidän panostus pelkästään auta, mutta tule itselle ainakin hyvä mieli, kun tietää, että joku muu saa avun.

tänä vuonna lahjoitan joulukortti rahamme löytöeläin kodille (turun) ja ehkä osa myös lapsille...

tai tuo taitaa olla jo vähän myöhäistä, kun kortit lähetettiin jo viime pe.. mut matti myöhäisille...

Pikkusen myöhässä tämä sinun sanomasi.... Minä ainakin lähetin kortit jo viime perjantaina joten.... Mutta jos ensi jouluna, tai sitten lahjoittaa saman summan eteenpäin mitä on joulukortteihin sijoittanut

Alkuperäinen kirjoittaja Kellemes:
Me ollaan jo muutaman vuoden annettu joulukortti rahat parempaan tarkoitukseen.

Huonosti kohdelluille lapsille, ulkomaalaisille ja kotimaisille, eläimille ja itse asiassa kaikille apua tarvitseville! ei tietenkään meidän panostus pelkästään auta, mutta tule itselle ainakin hyvä mieli, kun tietää, että joku muu saa avun.

tänä vuonna lahjoitan joulukortti rahamme löytöeläin kodille (turun) ja ehkä osa myös lapsille...

tai tuo taitaa olla jo vähän myöhäistä, kun kortit lähetettiin jo viime pe.. mut matti myöhäisille...

mistä tiedät,että rahasi menevät sinne minne ne tarkoitat? suurin osa kun tuppaa menemään joko kerääjien omiin taskuihin tai heidän palkkoihinsa tai järjestöjen juokseviin kuluihin.

me ollaan viety tyksiin videokasetteja ja kirjoja ja viety ihan ite paikan päälle ja osastolla ollessa myös törmätty omiin ex videokasetteihin...
mä vien esim. leyserille joulukortti rahat itse enkä anna mihkään keräykseen... onhan noissa keräyksissä aina se huonopuoli, ettei sit kuitenkaan ihan 100% varmana tiedä meneekö ne rahat sinne mihin pitäis, mut pakkohan se on luottaa et menee...

Silti kyllä lähetän ne joulukortit, koska on niin kiva muistaa edes kerran vuodessa ystäviä ja sukulaisia pienellä kortilla ja runolla!! Itse myös saa hyvän mielen, kun saa ystäviltä kortteja :) Yhdenlainen piriste ja ilo on myös joulukortit!

Yhteistyössä