Anna Abreu vilauttelee uudella videolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kikka93_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Radiossa veikkasivat ettei ole Annalla stunttipeba :D En tiennytkään tuollaisista stunteista, että jotkut niin epätoivoisesti haluavat uskotella muille että heillä on upeampi vartalo kuin oikeasti onkaan.

[QUOTE="hmm";29545674]Ei tuo Abreun kroppa nyt mitenkään erikoinen ole, pätkähän toi on.[/QUOTE]

Moni meistä miehistä tykkää tommosista Tasku-Venuksista. Mä olen pitkä mies, mutta diggaan lyhyitä naisia. Ne on yleensä pitkät naiset jotka palstoilla vinkuu pitkien (meihekkäiden?) naisten perään.

Ja Anna A on todella nami.

[QUOTE="lol";29545631]Radiossa veikkasivat ettei ole Annalla stunttipeba :D En tiennytkään tuollaisista stunteista, että jotkut niin epätoivoisesti haluavat uskotella muille että heillä on upeampi vartalo kuin oikeasti onkaan.[/QUOTE]

Ja piti lukea että Annalla ON stuntti :p

Moni meistä miehistä tykkää tommosista Tasku-Venuksista. Mä olen pitkä mies, mutta diggaan lyhyitä naisia. Ne on yleensä pitkät naiset jotka palstoilla vinkuu pitkien (meihekkäiden?) naisten perään.

Ja Anna A on todella nami.

ei pitkissä naisissa mitään vikaa ole. niinkun ei lyhyissäkään.

Peppu on aika jumalainen.

No eikä e. Aika pitkän maalinen peppu ja kannikat on sivuista ihan kuopalla. Tässä on sulle jumalainen peppu.
perfect_ass_girl_by_punxxx_by_xpunxxx-d5nh3a8.jpg

Ei nyt mitenkään maailmaa mullistava peba Abreulla, tai muukaan paikka. Parempia löytyy, mutta ei tämäkään pahimmasta päästä. Vilauttelusta ei tietoakaan. Sama ap jo aiemmin lähetti linkin videoon ja perään köyhänä lehtiasiamiehenä seiskan tilaukseen. Säälittävää.

Yhteistyössä