V
vieras
Vieras
mitäs tykkäätte, onko ehdotuksia toiseksi nimeksi..emma on toisena vaihtoehtona. erilaiset nimet mut ihania molemmat. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ellimelli:Hyvä nimi on. Emma on aika yleinen/suosittu nimi nykyisin...
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Anja on kaunis nimi. Anja Katariina. Anja Adalmiina. Anja Eerika.
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Mun täti on Anja, aina tulee mieleen 50 v, blondi ja hieman ylipainoinen nainen :saint: En laittais omalle, Emma taas on aivan ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Anja Inkeri! Emmoja on liikaa.